استاندار کردستان خواستار تشکیل کمیته تخصصی قضایی در دادگستری برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به سرمایه‌گذاری در کردستان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،زاهدی گفت: تشکیل کمیته تخصصی حمایت قضایی برای کاهش زمان رسیدگی به مباحث قضایی و حقوقی بانک های عامل در مورد رسیدگی به برخی از پرونده‌های معوقه مالی برای بازگشت تسهیلات پرداخت شده و دفاع از حقوق قانونی بانک ها بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: تقویت سیستم بانکی برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری در استان برای تحقق اهداف توسعه پایدار کردستان ضروریست و بانک‌های عامل باید با ارائه راهکارهای مناسب شرایط حمایت از سرمایه‌گذاران را برای افزایش مشارکت آنها در اجرای طرح‌های زیربنایی و تولیدی استان فراهم کنند.
استاندار کردستان اضافه کرد: با توجه به نیاز استان برای جذب بیشتر اعتبارات و تسهیلات برای اجرای طرح‌های زیربنایی در این راستا بانک‌های عامل با بررسی‌های کارشناسی و رسیدگی به وضعیت منابع و مصارف بایستی تلاش خود را برای جذب بیشتر اعتبارات به استان مضاعف کنند.
زاهدی در ادامه گفت: در حال حاضر سرمایه گذاران کردستانی فراوانی در داخل و خارج از کشور اقدام به سرمایه گذاری در سایر استان ها نموده‌اند که باید با شناسایی این افراد و دعوت و ترغیب آنها برای سرمایه گذاری در کردستان موجبات توسعه همه جانبه استان به‌ویژه در بحث تولید را فراهم کرد.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.