مدیر کل کمیته امداد استان قم گفت: خوشحالیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش جدی برای خانه دار شدن طبقات محروم انجام می شود و خانواده های تحت حمایت بویژه در استان قم از این موهبت به خوبی بهره مند گردیده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عبدالله جلالی افزود: مسکن برای طبقات ضعیف جامعه بعنوان یک آمال و آرزو محسوب می شود و طبیعی است که اگر به آن برسند بسیار لذت بخش خواهد بود.

جلالی افتتاح پروژه 213 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد قم را هدیه ای برای نیازمندان این استان دانست و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 10650 متر مربع و در زیربنایی به مساحت 16700 متر مربع در واحدهای 78 مترمربعی با دو اتاق خواب بنا شده که برای هر متر مربع 4 میلیون و 300 هزار ریال هزینه شده که مجموعا برای کل پروژه 72 میلیارد ریال اعتبارات صرف شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قم افزود : مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در سفر به این استان برای هر واحد این پروژه مبلغ 100 میلیون ریال بصورت تبرکی اختصاص دادند که مابقی آن توسط نیکوکاران و بخش کمی از آن هم توسط خود خانواده ها تأمین شده است.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای مسکن تحویلی به مددجویان در این پروژه فاقد اقساط می باشد اظهار داشت: سیاست اصلی ما این است که با خانه دار کردن خانواده های تحت حمایت بدون دغدغه فکری اقساط و نگرانی بدهی های آن ، گامهای بعدی را در توانمند سازی اقتصادی ، کمک به ارتقاء سطح تحصیلات عالیه فرزندانشان برداریم.

پایان خبر/

برچسب ها: قم ، تلاش ، جدی ، خانه ، طبقات ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.