مديركل فرودگاه مهرآباد اعلام كرد: اوج پروازهاي نوروزي اين فرودگاه از 25 اسفند ماه 92 آغاز مي‌شود و تا 16 فروردين 93 ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نصراله منصوري شيرازي با بيان اينكه فرودگاه مهرآباد در تعطيلات سال نو وارد مرحله جديدي از ارائه خدمات مي‌شود، اظهار داشت : ساعات فشردگي پروازها در نوروز در طول شبانه‌روز از 5:30 تا 8 صبح خواهد بود كه به مرور اعزام و پذيرش مسافر و نشست و برخاست هواپيما صورت مي‌گيرد و از ساعت 19 تا 21 به اوج خود خواهد رسيد.

مديركل فرودگاه مهرآباد افزود: فرودگاه مهرآباد با اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي متعدد از مدت‌ها قبل زمينه را براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزي فراهم كرده است.

وي در خصوص تمهيدات نوروزي در فرودگاه بين‌لمللي مهرآباد گفت: افزايش چرخ‌‌دستي‌ها و صندلي‌هاي ترمينال براي تكريم ارباب رجوع‌، رنگ‌آميزي جداول محوطه فرودگاهي، نصب تابلوهاي راهنمايي و رانندگي، كاشت گل‌هاي فصلي در محاوط فرودگاه، نصب تابلوها و علائم راهنمايي در ترمينال‌ها، راه‌اندازي سيستم پاسخگويي اتوماتيك(199) به‌منظور كاهش انتظار تلفني، راه‌اندازي شبكه پيام‌رساني اطلاعات پرواز(SMS)، ساماندهي و زيباسازي محوطه ورودي و خروجي ترمينال 4 و 6، لكه‌گيري و هموارسازي و خطكشي سطوح پروازي، بازسازي و احداث سرويس‌هاي بهداشتي در ترمينال 2 و 4 از جمله طرح‌هايي هستند كه اين اداره‌كل به‌منظور تمهيدات نوروزي در دستور كار قرار داده و به انجام رسانيده است.

شيرازي تاكيد كرد: به‌منظور خدمت‌رساني بهتر، نمايندگان تام‌الاختيار شركت‌هاي هواپيماي موظفند با حضور در ترمينال‌ها در خصوص اطلاع‌رساني تاخيرات پروازي اقدام كنند و پاسخگو باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرواز ، مهر آباد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار