دیدار تیمهای پتروشیمی بندرامام و هفت الماس قزوین بعد از 3 وقت اضافه و با رد و بدل شدن 228 امتیاز به نفع تیم ماهشهری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیمهای بسکتبال هفت الماس قزوین و پتروشیمی بندرامام که چندان حساس تصور نمی شد با کشیدن به 3 وقت اضافه به جذابترین بازی مرحله دوم تبدیل شد.

پتروشیمی در این دیدار با دنیل گادزاریچ بازیکن خارجی جدید خود بازی را شروع کرد.

تیم هفت الماس که هفته قبل هم فولاد ماهان را در اصفهان شکست داده بود از اواسط کوارتر اول بازی را در دست گرفت و این کوارتر را با نتیجه 21 بر 13 برد. پتروشیمی تا یک دقیقه به پایان نیمه هم به دنبال جبران این نتیجه بود و بالاخره نیمه اول را با نتیجه 33 بر 30 برد و تا 3 دقیقه آخر هم نتیجه را در دست داشت اما بازی خوب وحید اسلامی در یک دقیقه تیم قزوینی را به حریف قدرتمند خود رساند و در 35 ثانیه پایانی نتیجه به 74 بر 71 به نفع میزبان تغییر پیدا کرد.

بهنام یخچالی بازیکن جوان پتروشیمی با پرتاب سه امتیازی به موقع خود بازی را 74 - 74 مساوی کرد و به این ترتیب  پتروشیمی برای دومین بار در فصل جاری مجبور به بازی در وقت اضافه شد.

دردسر دیگر با دو امتیازی محمدی

در وقت اضافه اول دو تیم با نتیجه 6 - 6 مساوی شدند و وقت اضافه دوم هم تا دقیقه آخر نزدیک به هم پیش رفت. در حالی که شاگردان اسلامی با یک امتیاز در دقیقه آخر پیش بودند، پرتاب 3 امتیازی حامد آفاق تیم ماهشهری را 91 بر 89 پیش انداخت و دو پرتاب پنالتی هم در ثانیه های آخر به مهدی کامرانی رسید که هر دو پرتاب را از دست داد.

پتروشیمی با این نتیجه برنده بازی بود که درست در زمان سوت پایان بازی سعید محمدی موفق به زدن یک گل دیگر برای هفت الماس شد تا بازی با نتیجه 91 - 91 به وقت اضافه سوم برسد.

عبور دو تیم از 100 امتیاز

هفت الماس در وقت اضافه سوم بهتر عمل کرده و با اختلاف بالاتری پیش افتاد. شاگردان اسلامی در اواسط این وقت از 100 امتیاز هم گذشتند و تا یک دقیقه آخر برنده بودند. بازیکنان پتروشیمی که چندین پرتاب پنالتی و شوتهای خود را در وقت اضافه از دست داده بودند در این دقیقه با دقت بیشتری عمل کرده و اختلاف 6 امتیازی را جبران کردند.

در حالی که بازیکنان پتروشیمی در دقیقه آخر تنها یک پنالتی را از دست دادند، بازیکنان هفت الماس در حساسترین ثانیه ها دو پنالتی پیاپی را از دست دادند تا با وجود دو امتیاز دیگر از محمدی، این بار موفق به تساوی نشوند.

یک خطای دیگر از قزوین و دو پنالتی موفق حامد آفاق، پایان این بازی 3 ساعته را با نتیجه 116 بر 112 رقم زد.

برترینهای بازی

حامدهای پتروشیمی بهترین عملکرد را در این تیم داشتند و در تیم هفت الماس هم امیر طاهرخانی و رضا رنجبر موثرترین بازیکنان این تیم بودند.

مهدی کامرانی با نزدیک به 54 دقیقه بازی، بیشترین حضور را در ترکیب پتروشیمی و وحید اسلامی با 55 دقیقه بازی، بیشترین حضور را در ترکیب هفت الماس داشتند.

هفت الماس قزوین: امیر طاهرخانی 23 امتیاز و 5 ریباند؛ وحید اسلامی 24 امتیاز؛ محمد شاهسوند 14 امتیاز و 4 ریباند؛ سعید محمدی 19 امتیاز، 4 ریباند و 3 پاس گل؛ رضا رنجبر 13 امتیاز،‌8 ریباند و 5 بلاک شات

پتروشیمی بندرامام: حامد آفاق 23 امتیاز و 4 ریباند؛ حامد سهراب نژاد 17 امتیاز و 11 ریباند؛ مهدی کامرانی 9 امتیاز،‌9 ریباند، 6 پاس گل و 4 توپربایی؛ بهنام یخچالی 15 امتیاز؛ ارسلان کاظمی 11 امتیاز و 12 ریباند

انتهای پیام/
برچسب ها: پتروشیمی ، هفت ، الماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار