مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اگر به سردادن شعار اکتفا کنیم مردم ناامید می‌شوند/ مسئولان مسائل را جدی بگیرند/ مذاکره کنندگان عقب نشینی نکنند ، اعزام کاروان راهیان نور به جزایر دفاعی خلیج فارس در آینده نزدیک/برنامه‌ریزی برای اعزام 500 هزار دانشجو در مناطق عملیاتی ، عده‌ای می‌خواهند صورت مسئله فتنه ۸۸ را پاک کنند/ بی‌طرف بودن دولت در فرهنگ، تفکری بسیار خطرناک است و....

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اگر به سردادن شعار اکتفا کنیم مردم ناامید می‌شوند/ مسئولان مسائل را جدی بگیرند/ مذاکره کنندگان عقب نشینی نکنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/13/2072044_266.jpg

 رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تجربه نشان داده که اگر به سردادن شعار اکتفا کنیم مردم ناامید می‌شوند لذا باید در عرصه عمل خود را ثابت کنیم.

"یارانه" اقشار ضعیف نه تنها قطع نمی‌شود بلکه افزایش هم می‌یابد/ هر کس خود را نیازمند یارانه تشخیص دهد، یارانه دریافت می‌کند
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه یارانه نقدی اقشار ضعیف نه تنها قطع نخواهد شد بلکه افزایش هم می‌یابد، گفت: بر اساس فرمی که تا پایان فروردین در دولت طراحی و توزیع خواهد شد، هر کس خود را نیازمند دریافت یارانه نقدی تشخیص دهد، یارانه نقدی دریافت خواهد کرد.

اعزام کاروان راهیان نور به جزایر دفاعی خلیج فارس در آینده نزدیک/برنامه‌ریزی برای اعزام 500 هزار دانشجو در مناطق عملیاتی
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در آینده بسیار نزدیک بخشی از کاروان راهیان نور به جزایر دفاعی در خلیج فارس اعزام خواهند شد

برنامه‌های "ظریف" در سفر به توکیو
وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز به وقت تهران برای بررسی تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای وارد توکیو پایتخت ژاپن شد.

حضور عراقچی در پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری/ ارائه گزارش از روند مذاکرات هسته‌ای "
سید عباس عراقچی" با حضور در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری به ارائه گزارشی از روند مذاکرات هسته‌ای و توافقنامه ژنو و روند این مذاکرات در آینده پرداخت.

جزییات جشنواره یازدهم "رهاورد سرزمین نور" و مانورهای رزمی شبانه

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: جشنواره یازدهم رهاورد سرزمین نور با شکوه‌تر از سال‌های گذشته به مدت 10 شب در خوزستان و شهر خون و قیام خرمشهر برگزار می‌شود که آغاز آن از 20 اسفند روز ملی راهیان نور خواهد بود و به خصوص نمایش‌های رزمی شبانه از برنامه‌های جالب توجه این جشنواره است.

عده‌ای می‌خواهند صورت مسئله فتنه ۸۸ را پاک کنند/ بی‌طرف بودن دولت در فرهنگ، تفکری بسیار خطرناک است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره اصلاحات معتقد بود اسم این وزارت تنها فرهنگ باشد که عمق آن به معنای بیطرف بودن دولت در فرهنگ را بیان می‌کند، من معتقدم این تفکری بسیار خطرناک است.

شکایت شش نماینده مجلس از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
 سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از شکایت شش نماینده مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

برگزاری جلسه حزب مردم‌سالاری درباره اظهارات سعید رضوی در 20 اسفند ماه
 عضو حزب مردم‌سالاری از برگزاری جلسه‌ این حزب پیرامون بررسی و تصمیم‌گیری درباره اظهارات رضوی در روز سه‌شنبه‌ 20 اسفند ماه خبر داد.

کمیته "رصد فتنه" در همدان تشکیل شود/ هدف "رضوی‌فقیه"‌ها مقابله با نظام ولایی است

 عضو مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه هدف "فقیه‌رضوی"‌ها مقابله با نظام ولایی است، گفت: پیشنهاد می‌دهم کمیته "رصد فتنه" در همدان تشکیل شود.
برچسب ها: شعار ، نیاز ، دفاع ، نقدی ، بسیج ، نور ، قیام ، فرهنگ ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار