حرکات محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در دیدار مقابل دانشگاه آزاد که باعث ناراحتی شدید تهرانی ها شده بود، جریمه ای 3 میلیون تومانی برای این مربی در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین که یکی از عوامل اصلی برخوردهای ایجاد شده در دیدار دانشگاه آزاد بود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جریمه شد.

در حکم این مربی آمده است:

با توجه به گزارش ناظر مسابقه تیمهای فولاد هفت الماس قزوین و دانشگاه آزاد تهران ، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم هفت الماس، به دلیل توهین و برخورد با بازیکن تیم دانشگاه آزاد که منجر به اغتشاش و توقف بازی شد، با توجه به سوابق قبلی و با نظر به اینکه روش و رفتار وی خارج از شئونات ورزشی بوده و موجب تسری به سایرین و بدآموزی می شود ، نامبرده به پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه گردیده که درصورت تکرار ، شدیدترین تصمیم درخصوص وی اتخاذ خواهد شد.

البته در دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و هفت الماس، بازیکنان تیم میزبان با ابراهیم توماس بازیکن دوم خارجی دانشگاه هم در بین دو نیمه درگیر شدند و همچنین رفتار تماشاگران و قضاوت داوران نیز مورد اعتراض تیم تهرانی بود.

جریمه های دسته اول

همچنین برای اتفاقات دیدار هیرکان گرگان و شهردار تبریز هم تصمیمات زیر گرفته شد:

 
به استناد گزارش ناظر مسابقه تیمهای سولن بهشت هیرکان و شهرداری تبریز ، احمد محمودی نژاد بازیکن تیم شهرداری تبریز به علت اعتراض و اعمال غیرورزشی ، با توجه به مصوبه سازمان لیگ به پرداخت مبلغ سه میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه می شود. ضمنا پزشک تیم شهرداری تبریز نیز حرکات ناشایستی داشته که به نامبرده اخطار نمائید درصورت تکرار با وی برخورد قاطع بعمل خواهد آمد.
 
 همچنین نظر به اینکه تماشاگران تیم بهشت هیرکان در جریان بازی شعارهای غیراخلاقی و زشت سر داده اند. برای آخرین بار به تیم سولن بهشت هیرکان اخطار می گردد که درصورت تکرار هرگونه تخلفی از سوی تماشاگران ، مسابقات این تیم بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قزوین ، هفت ، لماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار