مسافرانی که از اهواز در فرودگاه تهران حاضر بودند امروز صبح با پرواز ایرلاینهای دیگر به سمت مشهد رفتند و قرار است مسافرانی که در مشهد منتظرند تا به مقصد تهران پرواز داشته باشند امروز با یک پرواز فوق‌العاده به تهران خواهند آمد.

نوش آبادی سخنگوی شرکت هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پرواز شماره 461 شرکت هواپیمایی هما که قرار بود از مشهد مقدس به مقصد تهران بیاید اما متاسفانه با تاخیر 10 ساعته در نهایت کنسلی مواجه شد، گفت: پرواز فوق روز گذشته از اهواز به سمت مشهد پرواز داشت که متاسفانه به دلیل شرایط بد جوی و دید پایین خلبان موفق به فرود در فرودگاه مشهد نشد بنابراین در فرودگاه تهران فرود آمد.

وی در ادامه افزود: این پرواز که قرار بود ساعت 22:50 دیشب انجام شود پس از گذشت 10 ساعت تاخیر لغو شد و ساعت دو بامداد به مسافرانی که در فرودگاه مشهد منتظر پرواز این هواپیما بودند اعلام شد پرواز فوق کنسل شده است.

نوشابادی اظهار داشت: مسافرانی که از اهواز در فرودگاه تهران حاضر بودند امروز صبح با پرواز ایرلاینهای دیگر به سمت مشهد رفتند و قرار است مسافرانی که در مشهد منتظرند تا به مقصد تهران پرواز داشته باشند امروز با یک پرواز فوق‌العاده به تهران خواهند آمد.

وی اضافه کرد: در صورتی که پروازی کنسل شود ایرلاین فوق موظف به پرداخت کامل وجه بلیت خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تاخیر ، کنسل ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار