"علی دارابی" در مراسم بازدید از پشت صحنه سریال نوروزی "مافرشته نیستیم" گفت امسال سریال‌های نوروزی رقابت خوبی را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم بازدید عصر روز گذشته "علی دارابی" معاون سیما از پشت صحنه سریال نوروزی شبکه تهران، "ما فرشته نیستیم"؛ علی دارابی در این مراسم گفت: امسال سریال‌های نوروزی شبکه‌های مختلف ما با یکدیگر رقابت خوبی دارند. 

وی افزود: پخش سریال "ما فرشته نیستیم" از 27 اسفند آغاز می‌شود و شبکه تهران زودتر از سایر شبکه‌ها به استقبال نوروز می‌رود. 

وی افزود: کار تلویزیون کار گروهی است و ما برای جذابیت هرچه بیشتر برنامه‌های تلویزیونی باید دست به دست یکدیگر دهیم.  
 
"محمودی" مدیر گروه سریال شبکه تهران طی این بازی اظهار داشت: در روند تولید  مافرشته نیستیم چند اتفاق خوب افتاده که یکی از آنها جلو رفتن موسیقی با مرکز موسیقی است. 

وی افزود: قصه‌ی اولیه این سریال شامل چهار قهرمان زندانی می‌شود و در پایان سعی کرده‌ایم جمع‌بندی‌هایی داشته باشیم به نفعی که زندان‌های جامعه ما به زندان‌های فرهنگی تبدیل می‌شوند و این که توجه کنید هر نوع زندانی را نباید کنار هم قرار دهیم. 

وی افزود: اکنون امیدواریم در صورتی که این سریال در عید مورد توجه قرار بگیرد بحث حقوق بشری آن را به صورت فراتر مطرح کنیم و آن را با زیرنویس به خارج از کشور نیز ببریم. 

مجید اوجی تهیه کننده‌ی سریال "مافرشته نیسیتم" در این سریال گفت: ما تاکنون نود درصد کار را انجام داده‌ایم پس از این همزمان با تصویربرداری انجام می‌شود. 

وی افزود: تصویربرداری ما در لوکیشن "فرحزاد" تا پایان این هفته ادامه پیدا می‌کند و تیتراژ سریال را با دیگران می‌خوانند.  
 
فلورا سام کارگردان "مافرشته نیستیم" در این مراسم گفت: مهم‌ترین نکته برای من در این متن این بود که یک زندانی پس از آزاد شدن باید مورد پذیرش قرار بگیرد و اگر مورد حمایت خانواده‌اش قرار بگیرد به سمت خلاف حرکت نمی‌کند. 

وی افزود: ما در این سریال چهارخانواده را می‌بینیم که در این میان "محمدرضا شریفی‌نیا" نقش "جاعل" را داشته و همسر او "شهره لرستانی" و "گوهر خیراندیش" نیز نقش فردی را ایفا می‌کند که در گذشته گاوصندوق باز می‌کرده است.  
 
"آرش برهانی" نویسنده‌ "ما فرشته نیستیم" در پشت صحنه این اثر گفت که خانواده‌های افراد زندانی در پذیرش و حمایت آنها نقش مهمی دارند مهم‌ترین پیام سریال است و نکته مهمتر برگشت این افراد به سمت خانواده‌هایشان است.  
 
"گوهر خیراندیش" بازیگر سریال ما فرشته نیستیم در این مراسم اظهار داشت: فکر می‌کنم این سریال باتوجه به برخورداری از معیارهای لازم می‌تواند شادی و لبخند را برلبان مخاطبان بنشاند. 

وی افزود: من همیشه همه شبکه‌ها و برنامه‌ها را می‌بینم، زیرا به نظرم این کار برای آگاهی از معیارها لازم است. 

وی افزود: هرگاه فلورا سام و مجید اوجی از من برای ایفای نقش در سریالی درخواست کرده‌اند من پذیرفتم زیرا به اعتقاد من زوج هنری کار خود را بلد هستند و مجیداوجی تهیه کننده‌ای خوش حساب است. 

وی خاطر نشان کرد: من به این دولت و کارهایی که درحال انجام شدن است امیدوار هستم. 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار