معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: هرچند کشور ما از نظر وجود ذخایر سوختگی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انرژی در جهان است اما از نظر ذخایر یکی از مهمترین مصرف کنندگان در دنیاست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه انرژی محور مهم و رکن توسعه پایدار است اظهار داشت: استفاده بی‌رویه از انرژی فرآیندهای منجر به توسعه پایدار را به مخاطره خواهد انداخت.

وی با اشاره به اینکه با استفاده غیرمنطقی از انرژی قدر این نعمت خدادادی رانمی‌دانیم به راحتی آب خوردن آن را هدر می‌دهیم تصریح کرد: ایران از نظر مدت مصرف انرژی بعد از روسیه در جایگاه دوم دنیا قرار داشته و در حال حاضر میزان شدت مصرف انرژی در کشور5برابر متوسط جهانی است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه انرژی در دنیای امروز به معنای موتور محرکه توسعه است افزود: منابع انرژی را به راحت‌ترین شکل و به ساده‌ترین شیوه ممکن از بین می‌بریم در صورتی که امروز در جهان ما انرژی را به عنوان منبع مصرف بلکه بر عنوان منشا ثروتو قدرت تلقی می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ماشین سواری یکی از تفریحات جوانان محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: پر کردن پاک خودرو و دور زدن در خیابان‌ها به یکی از روش‌های گذران اوقات فراغت جوانان در تهران امروز تبدیل شده که به این منظور باید با آموزش و فرهنگ‌سازی نسبت به تغییر چنین رفتارهایی اقدام نمود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: دور زدن ، تفریح ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار