فراخوان جشنواره مفاخر ملی و منطقه ای شعر و ادب دانشگاه پیام نور کشور اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: این جشنواره با هدف شناخت مفاخر ملی و منطقه ای در سطح کشور و معرفی آنها به جامعه و دوستداران شعر و ادب، ایجاد رغبت و انگیزه در اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور در استانهای کشور برای تحقیق و پژوهش در مورد مفاخر ملی و منطقه ای و ارائه شعر و داستان ، باز شناسی مفاخر ادبی ایران زمین و تعالی شعر و ادب و همچنین ایجاد ارتباط بین تمام علاقمندان به شعر و ادبیات از سراسر کشور در شهر شیراز به عنوان مهد شعر و ادبیات ایران زمین برگزار می شود.

سعید مظلومیان افزود: این جشنواره در بخش های پژوهش و مقالات در حوزه مفاخر ملی و منطقه ای شعر و ادب ، و بخش شعر با موضوع آزاد برگزار می شود.

وی بیان کرد: این جشنواره 20 اسفند در شیراز برگزار می شود.

سعید مظلومیان مهلت ارسال آثار را تا پایان اسفند ماه 1392 اعلام کرد و گفت : علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی - شهرک گلستان ، بلوار دهخدا دانشگاه پیام نور مرکز شیراز، طبقه فوقانی ساختمان غدیر، اتاق شماره 232 صندوق پستی: 1368 – 71955 ارسال کنند.

وی افزود: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www. mafakherpnu. ir از جزئیات و نحوه شرکت در جشنواره اطلاع یابند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: فراخوان ، جشنواره ، کشوری ، ادب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.