با آن که ثابت شده است مردان در کارهای قدرتی و سخت بهتر از زنان عمل می‌کنند اما پشتکار و اراده‌ی آن‌ها برای انجام برخی از امور سخت بسیار محدود و کوتاه است وپس از گذشت مدت زمانی دست‌ از کار می‌کشند.

به گزارش خبرنگارکلینیک باشگاه خبرنگاران؛ خانه تکانی و تمیز کردن کلی خانه توسط یک شخص امری بسیار سخت و طاقت فرساست و زمانی خانه‌تکانی شما بهترین نتیجه را خواهد داد که دسته جمعی و با مشارکت تمام اعضای خانواده باشد.  
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند مطالعات اخیر نشان می‌دهند مردانی که تقریبا حوصله‌ی انجام امور خانه را در اکثر روزهای هفته ندارند و به نوعی از زیر کار در می‌روند بهتر در انجام کارهای بزرگ و سخت عمل می‌کنند و خانم‌ها بهتر است انجام امور سخت خانه تکانی را به همسرشان بسپارند زیرا مردان در تمیزی آن‌ها بسیار قوی‌تر و موثرتر عمل می‌کنند.  
 
گفتنی است دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی هزاران مرد دریافتند مردانی که انجام کارهای ساده خانه برایشان سخت است در انجام کارهای بزرگ و مشارکتی بهتر عمل می‌کنند و روحیه‌ای قوی‌تر برای انجام کارهای سخت دارند.  
 
نتایج مطالعات نشان‌ می‌دهند مردان باید  هم پای زنان در این روزهای آخر سال برای انجام کارهای منزل و امور بزرگ همکاری کنند و مشارکت و همکاری آن‌ها می‌تواند قدمی بزرگ در جهت کارهای منزل و زود سپری شدن روند کارها دارد.  
 
  
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار