سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز با حضورحجت‌الاسلام "قرائتی" و هنرمندان تولید آثار شاخص در حوزه نماز، با تجلیل از جواد نادری هنرمند فیلمساز نیشابوری در دانشگاه علوم پزشکی همدان خاتمه یافت.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز با حضورحجت‌الاسلام قرائتی و هنرمندان تولید آثار شاخص در حوزه نماز، با تجلیل از جواد نادری هنرمند فیلمساز نیشابوری در دانشگاه علوم پزشکی همدان خاتمه یافت.

"خلیل‌اله عراقی" سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام این خبر اظهار کرد: هنرمندان و اصحاب قلم با ارسال 856 اثر دررشته‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره نقش‌آفرینی کردند و آثار این دوره از جشنواره از نظر کمی 40 درصد افزایش داشته است و همچنین رشد کیفی هم داشته است.
 
وی افزود: به تصویر کشیدن نماز در صحنه سینما و مسائل فرهنگ دینی به ویژه نماز قابل تکریم و تحسین است و در این جشنواره خیلی زیبا هنر را با نماز وصل کرده‌اند.
 
عراقی خاطر نشان کرد: نماز خود هنر است و اگر بتوان مختوای نماز و عبودیت را به تصویر کشید زیباترین کاری است که هنرمندان می‌تواند انجام دهند.  

وی تصریح کرد: در سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز جواد نادری از هنرمند فیلمساز نیشابوری را با فیلم "شمرخان" شایسته تقدیر شناخته و با حضور مسئلین برگزاری جشنواره لوح تقدیر و جوایزی نقدی این دوره را به برگزیدگان فرهنگی و هنری جشنواره نماز اهدا نمودند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار