مهم‌ترین عناوین خبری حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران در اسفند ماه سالی که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين اخبار اسفند ماه 1392 در  اين حوزه به‌ شرح زير است:

هفتمین بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام ویژه مقاومت اسلامی برگزار شد

هفتمین بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام ویژه مقاومت اسلامی با عنوان یادبود روضه رضوان از سوی ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام و هیئت شهدای گمنام با حضور سفرای مقاومت اسلامی لبنان و حضور پرشور بسیجیان و برادران و خواهران لبنانی برگزار شد.


هیچ‌گونه وقفه‌ای در انجام رزمایش‌های سپاه بوجود نخواهد آمد


جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص برگزاری رزمایش‌های سالیانه سپاه گفت: رزمایش‌های سپاه بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده انجام می‌شود.


امنیت انرژی منطقه در دست ایران است/ توان دریایی سپاه دست برتر نظامی ایران در خلیج فارس


فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امنیت انرژی منطقه در دست ایران است، گفت: پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس نتیجه همت، ایمان، ولایتمداری و تخصص رزمندگان اسلام بود.


نجات کشتی ایرانی در دریای سرخ/ پهلوگیری ناوگروه ارتش در آفریقا طی روزهای آینده

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از نجات یک فروند کشتی ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط ناوگروه این نیرو در دریای سرخ خبر داد.


بررسی طرح "انتقال مرکزیت سیاسی کشور" در دانشگاه عالی دفاع ملی

نشست مطالعه گروهی و دفاع نهایی دوره نوزدهم دفاع دکتری مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی با عنوان "طرح انتقال مرکزیت سیاسی کشور" با حضور نایب رئیس مجلس، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، نایب رئیس شورای شهر تهران، رئیس دانشگاه دفاع ملی و دانشجویان دکتری برگزار کننده این مطالعه برگزار شد.


جزییات بررسی "طرح انتقال مرکزیت سیاسی کشور" در دانشگاه عالی دفاع ملی


رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به برگزاری مطالعه گروهی طرح انتقال پایتخت با حضور 13 نفر از دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه و هدایت و راهنمایی یک استاد محور و 5 استاد راهنما گفت: در این مرحله تعریف مرکزیت سیاسی مطلوب کشور، ویژگی‌های پایتخت مطلوب جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور ام القرای جهان اسلام با رویکرد حیات طیبه مورد مطالعه قرار گرفته و تاکید بیشتر بر مرکزیت سیاسی است.


وزارت اطلاعات تصاویر و اسناد جدیدی از تروریست معدوم "عبدالمالک ریگی" منتشر کرد

وزارت اطلاعات برخی تصاویر و اسناد منتشر نشده از تروریست معدوم عبدالمالک ریگی را منتشر کرد.


جزییات "طرح انتقال مرکزیت سیاسی کشور" از دیدگاه راهبردی

استاد دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: مطالعات بسیاری درباره طرح انتقال پایتخت در این دانشگاه صورت گرفته لذا شاخص‌ها و مناطق مختلف مورد بررسی قرار گرفته و یا تغییرات لازم در تهران عنوان شده است.


لزوم تغییر در دکترین ایران برای مقابله با آمریکا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ساخت کشور باید پایدار و ایمن در برابر دشمن باشد، گفت: متأسفانه در نظام‌های مهندسی جاری جز بار زمین، زلزله و باد چیز دیگری را حساب نمی‌کنیم در حالی که ما باید مؤلفه تهدید را هم در نظام‌های مهندسی به شمار بیاوریم.


واکنش سرلشکر فیروزآبادی به نقش آمریکا و اروپا در تحولات اوکراین 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحولات اوکراین، نماد حکایتی است که با حمایت آمریکا و اروپا برای فرار این کشور از استقلال به وابستگی رقم خورد.


رونمایی از دستاوردهای دفاعی جدید در حوزه موشک‌های بالستيک

در سومين جشنواره تحقيقات صنعتي نيروهاي مسلح (سلمان فارسي) با حضور سردار سرتيپ پاسدار دكتر حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح از دستاورد فناورانه سر جستجوگر هوشمند موشك هاي بالستيك نقطه زن كه توسط متخصصان وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح طراحي و ساخته شده و زره كامپوزيتي دستاورد فناورانه سازمان تحقيقات نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران رونمايي شد.


دانشگاه عالی دفاع ملی "طرح انتقال مرکزیت سیاسی کشور " را با محوریت ماموریت راهبردی بررسی می‌کند 


استاد محور مطالعه گروهی طرح انتقال مرکزیت سیاسی کشور در دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه مدیریت راهبردی در حوزه‌های مختلف در چارچوب آینده نگری در تلاش است مسائل راهبردی کشور و از جمله انتخاب مرکزیت سیاسی با شاخص‌ها و ابعاد مختلف را مورد بررسی قرار دهد.


۲۱ پروژه راداری و الکترونیک دفاعی رونمایی شد


۲۱ پروژه راداری و الکترونیک دفاعی با حضور وزیر دفاع افتتاح و رونمایی شد.


امنیت در مرکزیت سیاسی برابر با امنیت ملی ایران است


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی گفت: در تهران وحدت مدیریت نداریم و اصلاً تهران بی‌صاحب است و معلوم نیست رئیس تهران چه کسی است استاندار؟ وزیر کشور؟ شهردار؟!


جهان بدون خشونت، جهان بدون آمریکا است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه جهان بدون خشونت یعنی جهان بدون آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها موج ترور را آغاز کرده‌اند؛ زیرا نمی‌توانند طرف خود را پای میز مذاکره متقاعد کنند.


سربازان گروگان گرفته شده در سلامت کامل هستند/ پیگیری‌ها ادامه دارد

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: وزارت کشور و وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع هستند و همچنان پیگیری‌ها برای آزادسازی سربازان گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی را دنبال می‌کنند.


عضویت گروه سپاسد در معاهده جهانی سازمان ملل متحد


گروه تخصصي سپاسد از رده‌هاي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) به عضويت معاهده جهاني سازمان ملل متحد در آمد.


بهترین گواه قدرت سیاسی ما مذاکرات است/ راکتور آب سنگین اراک بیش از 85 درصد پیشرفت داشته است


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز علاوه بر قدرت نظامی از نظر سیاسی به یک قدرت بزرگ در منطقه و صحنه بین‌المللی تبدیل شده‌ که گواه آن همین مذاکرات هسته‌ای است.


هنوز صدای غرش هواپیما‌های خلبانان شنیده می‌شود


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دلاور مردی‌های خلبانانی که بمب‌های بسیاری بر سر دشمن ریختند و حماسه‌هایی مانند حماسه الولید آفریدند، گفت: همه‌ شهدای عزیز مایه عزت و متعلق به جمهوری اسلامی ایران هستند و همه مدیون خون شهدا و صبر خانواده‌های آن ها و آزادگان و جانبازان عزیز هستیم.


آنان که گَرد جبهه‌ها را بر دوش دارند ولی‌نعمتان این کشور هستند


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ گفت:‌ جانبازان و ایثارگران پای امام حسین(ع) ایستادند و استقامت کردند و کسانی که از بازماندگان جنگ تحمیلی هستند و گرد جبهه‌ها را بر دوش دارند از ولی‌نعمتان این کشور هستند.


رزمایش بسیج در شش استان کشور امروز آغاز شد

جدیدترین دوره از سلسله رزمایش‌های «الی بیت‌المقدس» سازمان بسیج مستضعفین، امروز (پنجشنبه) به‌طور همزمان در شش استان کشور آغاز شد.


تسلیح شناورهای سطحی و زیرسطحی به سامانه‌های موشکی در دستور کار وزارت دفاع

وزیر دفاع گفت: در حوزه صنایع دریایی، شناورهای سطحی و زیرسطحی در کلاس‌های مختلف و تسلیح آن‌ها به سامانه‌های موشکی را در دستور کار قرار داده‌ایم.


پنج سرباز ایرانی در بین گروگان‌های آزاد شده در پاکستان دیده نشده‌اند 

فرمانده مرزبانی کشور به دنبال انتشار اخبار ضد و نقیض از آزادسازی پنج سرباز ایرانی اعلام کرد: طرف پاکستانی، آزادی پنج سربازی ایرانی را تأیید نکرده است.


سردار جزایری خبر آزادی پنج سرباز ایرانی را تکذیب کرد


معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خبر منتشره به نقل از وی در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر آزادی پنج مرزبان گروگان گرفته شده کشورمان را تکذیب کرد.


گروه سپاسد با ارزیابی جهانی سازمان دانشی برتر در جمع پنج رتبه نخست کشور قرار گرفت

گروه تخصصی سپاسد از رده‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سومین ارزیابی جهانی سازمان دانشی برتر‏ یکی از پنج رتبه برتر ایران را به خود اختصاص داد.


دفاع مقدس ميلاد يك تمدن و هويت جديد است

جانشين سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس ميلاد يک تمدن و هويت جديد و شاهد وصال يک حادثه بالاتر از تصور انسان‌ها بود.


دفاع مقدس، آرمان‌های اسلامی ما را از ذهنیت به عینیت منتقل کرد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دفاع مقدس میلاد یک ملت جدید و تولد هویت جدید بود و باورها، جهان و آرمان‌های اسلامی ما را از ذهنیت به عینیت منتقل و مثال جاودانی از یک ملت بزرگ را ترسیم کرد.


ورود پیکر مطهر ۷۰ شهید تفحص شده در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به کشور


فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین از ورود پیکر مطهر 70 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس به کشور در 24 اسفند خبر داد.


جزییات جشنواره یازدهم "رهاورد سرزمین نور" و مانورهای رزمی شبانه

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: جشنواره یازدهم رهاورد سرزمین نور با شکوه‌تر از سال‌های گذشته به مدت 10 شب در خوزستان و شهر خون و قیام خرمشهر برگزار می‌شود که آغاز آن از 20 اسفند روز ملی راهیان نور خواهد بود و به خصوص نمایش‌های رزمی شبانه از برنامه‌های جالب توجه این جشنواره است.


اعزام کاروان راهیان نور به جزایر دفاعی خلیج فارس در آینده نزدیک/برنامه‌ریزی برای اعزام 500 هزار دانشجو در مناطق عملیاتی


جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در آینده بسیار نزدیک بخشی از کاروان راهیان نور به جزایر دفاعی در خلیج فارس اعزام خواهند شد.


رونمایی از تمثال سه شهید شاخص سال 93

شهیده فوزیه شیردل، شهید مولوی، مصطفی جنگی زهی و شهید مالکوم لطیف شباز به عنوان شهدای شاخص برای سال 93 معرفی شده و همچنین اوباما، جان‌کری، شیمون پرز، نتانیاهو و تالیا کرونبرگ به عنوان کاندیداهای دریافت جایزه باروت خیس برگزیده شده‌اند.


اظهارات اوباما طنز سال است/ همه نیروهای آمریکا در تور نظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سخنان اوباما پیرامون تعداد نیروهای نظامی آمریکا در منطقه و میزان تأثیرگذاری آن‌ها به دور از واقعیت و طنز سال است.


تحویل انبوه موشک‌های قدر‌، قیام‌، فاتح 110‌ و خلیج فارس‌ به سپاه پاسداران


با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، انبوه موشک‌های قدر، قیام، فاتح 110‌، خلیج فارس‌ و سامانه پدافند هوایی مرصاد که توسط سازمان هوافضای وزارت دفاع طراحی و تولید شده است به نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تحویل شد.


خبر منتشره مبنی بر توقف کشتی حامل سلاح‌های ایرانی کذب است 

یک منبع آگاه در نیروهای مسلح خبر منتشره مبنی بر توقف کشتی حامل سلاح‌های ایرانی توسط رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.


لاله خفته کرمانشاه/ فرشته خونین بالی که در واقعه هلی‌کوپتر پاوه به شهادت رسید

دیگران می‌گفتند: «فوزیه! اگر ضد انقلاب‌ها پی ببرند که عکس امام را به دیوار اتاقت زده‌ای حساب همه‌مان را می‌رسند.» می‌خندید و می‌گفت: «ضد انقلاب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»


دومین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد

دومین نشست راهبردی و ستادی هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور فرماندهان نیروهای مسلح وزیر دفاع رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس بنیاد شهید و تنی چند از وزرای دولت برگزار شد.


سردار دهقان: امسال یک نهضت درختکاری در وزارت دفاع صورت گیرد


وزیر دفاع به مناسبت روز درختکاری گفت: انشالله امسال یک نهضت درختکاری در وزارت دفاع انجام شود و همه جاهایی که امکان درختکاری در آن‌ها وجود دارد همکاران ما به کشت درختکاری روی بیاورند تا از فضا بهتر استفاده کنند.


زندگینامه شهید مولوی "مصطفی جنگی زهی"/ منادی وحدت ولایی


در یکی از سخنرانی‌هایش گفته بود: «امروز ما رهبری داریم که بر همه چیز آگاه است و مسائل سیاسی منطقه را به خوبی رصد می‌کند و همین آگاهی امام خامنه‌ای است که ما را از شر شیاطین حفظ کرده است.»
 
انتشار فهرست مواد محترقه بي‌خطر از سوي وزارت دفاع


وزارت دفاع و پشتيباني نيروهای مسلح فهرست مواد محترقه بي‌خطر برای استفاده در جشن‌ها و مراسم‌ را اعلام کرد.


انقلاب اسلامی یک شوک سیاسی و ژئوپلیتیکی برای آمریکا

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به مقابله آمریکا از طریق جنگ نرم با مسلمانان گفت: در جنگ نرم، ایجاد شک و تردید در باورها و اعتقادات، ساخت ادیان ساختگی و عرفان‌های کاذب، بحث اسلام هراسی و قرآن هراسی، توسعه فساد، فحشا و بی بندوباری در دستور کار آمریکاست.


سرلشکر صفوی با فرماندهان نیروی دریایی سپاه بندرعباس دیدار کرد 

مشاور و دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا با فرماندهان و مدیران ارشد نیروی دریایی سپاه در بندرعباس دیدار کرد.


ولایت فقیه راهبرد اصلی روحانیت در مبارزه با نقشه‌های دشمنان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به برنامه‌های دشمن علیه جوانان کشورمان، گفت: یکی از این برنامه‌ها کم‌رنگ جلوه دادن نماز جماعت و تجمعات مذهبی است که اگر دشمن در این عرصه پیروز شود، راه ما برای رسیدن به هدف نهایی بسیار سخت و پیچیده‌تر خواهد شد.


سپاه پاسداران نباید خود را در مباحث دفاعی و نظامی محدود کند/ تأکید بر ضرورت دفاع غیرمحافظه‌کارانه سپاه از انقلاب


فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران نباید خود را صرفاً در مباحث دفاعی و نظامی محدود کند، گفت: تهدیدات اصلی معطوف به انقلاب اسلامی، تهدیدات نرم در حوزه‌های فرهنگ، جامعه و سیاست است که مقام معظم رهبری از آن تهدیدات به عنوان شبیخون فرهنگی یاد کردند.


"مالکوم لطیف شباز" شهید جهان اسلام

قتل مشکوک مالکوم شباز نوه مالکوم ایکس رهبر مسلمانان آمریکا که توجه بسیاری از آژانس‌های خبری را به خود جلب کرد، از سوی رسانه‌های وابسته به غرب، قتلی ساده بر اثر درگیری و نزاع یاد شد... مذهب او شیعه بود و با نقشی فعال در جامعه مسلمانان آمریکا از جمله هواداران نظام جمهوری اسلامی و آیت‌الله خامنه‌ای به شمار می‌رفت.


احتمالاً هالیوود در حال تهیه فیلم سینمایی ضد ایرانی است!


معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها احتمالاً به هالیوود سفارش تولید فیلمی سینمایی با مضمون ادعای حمل سلاح‌های ایرانی توسط کشتی به غزه را داده‌اند.


مصوبات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس/ ترکیب هیئت امنای بنیاد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به مصویات دومین جلسه هیئت امنای این بنیاد درباره آیین‌نامه استخدامی، راهیان نور و ثبت خاطرات خانواده معظم شهدا گفت: طبق اساسنامه مصوب شد که همه اسناد جنگ و دفاع مقدس در این بنیاد برای رسمیت‌یابی به تصویب برسد و سهم هر دستگاه در حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در شورای هماهنگی بنیاد مورد بحث قرار گیرد.


اقدامات گروه ضاله وهابیت در منطقه با مدیریت استکبار جهانی صورت می‌گیرد

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به این که آن‌چه امروز جهان اسلام را آزار می‌دهد تفرقه و نداشتن رهبری مشروع است، گفت: رمز موفقیت ایران اسلامی، وفاق ملی و اتحاد اسلامی در سایه ارتشی اسلامی با اعتقاد به امام زمان(عج) است که برای رسیدن به آن از راه ولایت عبور کرده و با هدایت مقام معظم رهبری در حال حرکت روبه جلوست.


دانشجویان دافوس هر گونه تهدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را مورد بررسی قرار می‌دهند

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دانشجویان دافوس در عرصه‌های طرح ریزی اطلاعات،‌عملیات، آماد و پشتیبانی نیروی انسانی و حرکات آفندی و پدافندی در سطوح تیپ، لشکر و سپاه آماده هستند تا هرگونه تهدید منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را مورد بررسی قرار داده و با آن مقابله کنند.


مراسم دانش آموختگی دانشجویان دافوس برگزار شد

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های 23 و 7 حرفه‌ای کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی این دانشگاه با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دانشگاه برگزار شد.


ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال نقض قوانین دیپلماسی/ مقدمه سازی برای دخالت‌های بعدی

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال به‌منزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمه سازی برای دخالت‌های بعدی است که باید جلوی آن گرفته شود.


جنگ نرم سر و صدا ندارد/ یک روز علیه مولا علی( ع) و یک بار درباره قصاص می‌نویسند

امام جمعه موقت تهران گفت: جنگ نرم سر و صدا ندارد و کارش نوشتن مقاله است. یک روز علیه مولا علی(ع) و یک بار درباره قصاص می‌نویسند و آن را حکم غیر انسانی می‌خوانند تا به تدریج قداست‌ها شکسته شود.


خبر توقیف کشتی ایرانی توسط صهیونیست‌ها یاوه‌گویی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با ابراز بی اطلاعی نسبت به توقیف کشتی ایرانی توسط صهیونیست‌ها گفت: هر عقل سلیم و انسان آگاهی می‌فهمد که این اظهارات یاوه‌گویی است.


نجات 14 صیاد سرگردان ایرانی در آبهای آزاد


یک فروند لنج صیادی ایرانی که توسط دزدان دریایی مورد تجاوز قرار گرفته بود توسط ناوگروه نیروی دریایی ارتش نجات یافت.


اعطای جایزه امسال باروت خیس به خانم کرونبرگ

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جایزه باروت خیس به مسئولین بین المللی اهدا می‌شود که بار رفتارهای ابرسرمایه داریشان به نفع انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.


می‌خواهند استخوان پوسیده شاعر شاهنشاهی را سرمه چشم دبیران جشنواره فجر کنند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شاهد این بودیم که رهبر معظم انقلاب جلساتی را با شعرا داشتند، شعرایی که افرادی باسواد، دین دار، عالم، استاد دانشگاه هستند، حال می‌خواهیم استخوان پوسیده شاعر شاهنشاهی را از پاریس بیاوریم و سرمه چشم دبیر جشنواره کنیم.


امام(ره) و رزمندگان موجودیتی برای استکبار قائل نبودند/ از سال آینده راهیان نور در مناطق آزاد و خلیج فارس برگزار می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این مژده را می‌دهیم که در سفر سال‌های اخیر به راهیان نور به جنوب، سال‌های آینده سفرهایی به مناطق آزاد و خلیج فارس راه اندازی می‌شود، هرچند که نمی‌تواند وسیع باشد اما آغاز آن جلوه‌های کاملی از رویارویی اصل کفر و حق در سال‌های آخر جنگ خواهد بود.


ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت


ناوگروه بیست و نهم آموزشی – رزمی نیروی دریایی ارتش پس از 48 روز دریانوردی در بندر صلاله کشور عمان پهلو گرفت.


بازدید کاروان رسانه‌ای خواهران از منطقه عملیاتی شلمچه

کاوران رسانه‌ای خواهران دقایقی قبل از منطقه عملیاتی شلمچه بازدید کرد.


پیکر پاک 95 شهید گمنام امروز در مرز شلمچه تشییع می‌شود + فیلم و عکس

یکی از مسئولان کمیته جستجوی مفقودین از تشییع 95 شهید گمنام در مرز شلمچه خبرداد.


سپاه استان قم به عنوان مقام برتر حوزه دانش و پژوهش تقدیر شد

سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حوزه دانش و پژوهش مقام برتر را در میان سپاه‌های استانی سراسر کشور کسب کرد.


برپایی نمایشگاه "نقض حقوق بشر دول اروپایی" در سال 93

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سال 93 نمایشگاه بزرگ نقض حقوق بشر توسط دول اروپایی را برپا خواهیم کرد، به سیاست‌مداران اروپایی و به با استعدادترین و رسانه‌های اروپایی می‌گوییم که ما آماده‌ایم تریبون در اختیارتان قرار بدهیم تا در این نمایشگاه اگر توانستید از حقوق بشر خود دفاع کنید.


نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس افتتاح شد


نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در طول سال‌های دفاع مقدس، در یادمان خرمشهر با حضور دریادار حبیب‌الله سیاری افتتاح شد.


رزمایش مشترک امداد و نجات ایران و عمان برگزار می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعزام سی­‌امین ناوگروه به دریا برای دور زدن قاره آفریقا و رزمایش مشترک امداد و نجات با عمان را از مهم‌ترین برنامه‌های نداجا در سال 1393 اعلام کرد.


بازدید فرمانده کل ارتش از نمایشگاه دستاوردهای جهاد خودکفایی دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر از نمایشگاه دستاوردهای جهاد خودکفایی این دانشگاه بازدید کرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار