بسیاری از خانم‌های خانه دار با وجود دقت در تمیز نگه داشتن آشپزخانه به خاطر یک عادت خاص سبب بروز مشکلات سلامتی در خانواده خود به طور ناخواسته می شوند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛  پزشکان هشدارمی دهند که برخی کارهای خانه داری در خانم های با سلیقه می تواند سبب بروز خطرات سلامتی در آنها و خانواده شان شود.

 گفتنی است براساس تحقیقات صورت گرفته یکی از کارهای خانم های خانه دار ریختن حبوبات، سبزیجات خشک و ادویه ها در ظروف شیشه‌ای در کابینت‌های آشپزخانه است.

بررسی ها نشان می دهند، این مواد خوراکی به ویژه اگر حالت صنعتی داشته باشند دارای تاریخ تولید و انقضا کالا هستند ولی چنانچه تاریخ آنها در یک دفترچه در آشپزخانه ثبت نشود، خانم خانه دار نمی‌تواند زمان دقیق انقضای آنها در تشخیص دهد.

بسیاری از خانم های کد بانو با وجود تمیز بودن آشپزخانه شان، از ادویه های تاریخ گذشته استفاده می کنند که علاوه بر اینکه خاصیت درمانی خود را از دست می دهند در پاره ای از موارد می توانند سبب خطرات سلامتی در خانواده شوند.

پزشکان زدن برچسب دقیق نشان دهنده‌ی تاریخ تولید و انقضا بر روی ادویه ها و سایر محصولات نگهداری شده را برای حفظ سلامت به خانواده‌ها توصیه می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار