مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپایدک) از آمادگی کامل نمایندگی‌های منتخب سایپا برای ارائه خدمات امدادی به مسافران در آستانه آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی امداد خودرو سایپا، مصطفی وحیدزاده با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح امداد نوروزی سال 93 گروه خودروسازی سایپا در هفته نخست سال، اظهار داشت: نمایندگی‌های منتخب گروه سایپا همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی با آمادگی کامل پذیرای مشتریان عزیز خواهند بود.
 
وی ادامه داد: تاکنون با هیچ مشکلی در خصوص کمبود قطعات یدکی در کشور مواجه نبوده‌ایم و قطعات مورد نیاز به سراسر کشور ارسال شده است ضمن اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای مواقع ضروری انجام شده تا قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به نمایندگی‌ها ارسال گردد.
 
وحیدزاده افزود: تاکید ما بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است تا خاطره خوبی از خدمات سایپا در سفرهای نوروزی در ذهن مشتریان ما نقش ببندد لذا نمایندگی‌های سایپا از تمام ظرفیت و توان خود برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتری استفاده می‌کنند تا هموطنان با خاطری آسوده از باقی مانده تعطیلات لذت ببرند.
 
وی در ادامه به رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌ها در طول هفته گذشته اشاره کرد و گفت: نظرسنجی‌های انجام شده حاکی از رضایت مشتریان از کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌های سایپا دارد که امید می‌رود تا پایان طرح امداد نوروزی این روند افزایش یابد.
 
شایان ذکر است طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت و هموطنان گرامی جهت اطلاع از کشیک نمایندگی های مجاز گروه سایپا میتوانند با شماره 096770 و جهت دریافت خدمات امدادی در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: امداد ، سایپا ، سفر ، نوروز ، طرح ، گروه ، قطعات ، یدکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار