پخش آثاری چون "خوش غیرت" و "جایزه بزرگ" صدا و سیما را در نوروز 84 روسفید کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ بهار 84 دو سریال تقریبا موفق "خوش غیرت" و "جایزه بزرگ" توانستند صدا و سیما را در سال روسفید کنند. 

علی شاه حاتمی با ساخت "خوش غیرت" که به نوعی لقب "خوش رکاب" را گرفت ادامه ماجراهای آتقی "محمد کاسبی" و کامیونش "خوش غیرت" را به تصویر کشید این بار آتقی پس از شانزده سال می‌خواست دارو به مردم عراق برساند، اما مشکلاتی برای این کار داشت. 

هرچند حضور "مجید صالحی" و "امیرنوری" شخصیت‌های طنز سریال بودند تا حدی به فضای طنزآمیز سریال کمک کرد اما در شبکه سه "مهران مدیری" با آوردن شخصیت‌های آشنا در طنز سعی کرد نگاه مخاطب را به خود جلب کند. اختصاص اشتباهی یک جایزه بانک به دو نفر آغاز ماجراهایی شد که با بازی "مهران مدیری"، "جواد رضویان"، "رضا شفیعی جم"،" سعید پیردوست"، "سیامک انصاری"، "بهنوش بختیاری"، "حسن شکوهی" و نویسنده "سروش صحت" این شبکه را سربلند کرد. 

نوروز 85 با اربعین تلاقی پیدا کرده بود. اما گنجاندن سریال‌ها و برنامه‌های وزین نشان دهنده توجه صدا و سیما به نیازهای مخاطبان با حفظ حرمت این ایام بود. شبکه یک با سپردن سریالش دست "بهمن زرین پور" با مجموعه "پایان نمایش" داستان زوج انقلابی‌ای را در دهه چهل به نمایش گذاشت.

اما آنچه بیشتر حکم برگ برنده صدا و سیما در این ایام بود پخش سریال "وفا" به کارگردانی "محمدحسین لطیفی" از شبکه سه بود. این سریال به دلیل قصه به فضای کارگردانی و حضور بازیگرانی چون: "پوریا پورسرخ"، "فرهاد قائمیان"، "فرهاد اصلانی"، "هانیه توسلی" یک بار دیگر خاطره موفقیت تلویزیون در ایام مناسبتی و نوروز را در سال‌های گذشته زنده کرد و تا مدت‌ها پس از نوروز این سریال در محافل مختلف نقد و بررسی شد و گفتگو با دست اندرکارانش بخش محلی از مطبوعات را به خود اختصاص داد. 


انتهای پیام/ رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
anna
۰۴:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۳
سریال جایزه بزرگ که عالی بود سریال مرد هزار چهره با سریال مرد دو هزار چهره که از وفا بهتر بودند وفا غیر قابل دیدن بود
آخرین اخبار