"فیصل مقداد" معاون وزیر امور خارجه سوریه اعلام کرد سازمان ملل متحد به علت نادیده گرفتن عمدی تروریسم نیاز به تجدید ساختار دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری رسمی سوریه « سانا »،معاون وزیر امور خارجه سوریه روز یکشنبه اعلام کرد سازمان ملل متحد به علت نادیده گرفتن عمدی تروریسم نیاز به تجدید ساختار دارد.

 "فیصل مقداد" گفت: « جامعه جهانی امروز به تجدید ساختار بنیادین در سازمان ملل متحد نیاز دارد تا این سازمان به طور عملی مدافع قانون بین المللی باشد و مقامات کنونی آن تنها به گفتار بسنده نکنند. امروز سازمان ملل متحد نیاز به تغییر ساختار ریشه ای دارد تا معیار واحدی را در مواضع و سیاست های خود اتخاذ و از حمایت از گروهی خاص علیه سایر کشورها و ملت ها دوری کند. » 

مقداد افزود امروز سازمان ملل متحد متاسفانه به طور عمدی وجود و حضور تروریسم در سوریه و برخی دیگر از کشورهای جهان را نادیده می گیرد و بر آن سرپوش می گذارد این در حالی است که تاکنون صدها قطعنامه و بیانیه تحت عنوان مبارزه با تروریسم ، تعریف تروریسم و جنگ جهانی علیه تروریسم صادر شده است.

وی اظهار داشت فرصتی در چند سال گذشته برای سوریه فراهم شد تا از نزدیک از بسیاری از مواضع مرتبط با لابی‌های سازمان ملل متحد و رفتارها و مواضع آن مطلع شود.

این مقام سوری خاطرنشان کرد موضوع خجالت آوری که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد این است که "بان کی مون" دبیرکل سازمان ملل متحد ، "اخضر  ابراهیمی" میانجی بین المللی برای حل بحران سوریه و دیگر مقامات و سازمان های ذیربط بین المللی از آغاز بروز بحران در این کشور و هجوم سیلی از عناصر تروریستی به آن به طور عمدی حضور تروریسم در سوریه و حجم خسارت های مادی و تلفات بشری در آن را نادیده گرفتند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار