معاون رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بهمن ماه سال 92 میانگین امتیاز کل دادگستری با افزایش یک هزار و 964 رقمی به پنج هزار و 472 رسیده در نتیجه رتبه قضایی این استان در بین تمام استان‌های کشور پنجم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ 

مصطفی عبدالکریمی افزود: برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده برای دادگستری استان قزوین بر محورهایی همچون کاهش موجودی پرونده‌ها، افزایش رسیدگی‌ها، کاهش زمان رسیدگی و اتقان آرا بوده است که همه این‌ها باید در نهایت به افزایش امتیازها منجر شود.

معاون رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: در سال 93 برنامه‌های آموزشی به نسبت قانون مجازات اسلامی استمرار دارد و برنامه‌های آموزشی آیین دادرسی کیفری نیز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: میانگین امتیاز اداری دادگستری کل استان قزوین در اسفندماه سال 90 برابر با عدد دو هزار و 318 بود که استان قزوین در رتبه دوم کشوری قرار داشت؛ در حالی که در بهمن ماه سال 92 میانگین امتیاز اداری با یک هزار و 325 امتیاز افزایش به سه هزار و 643 رسیده که رتبه اداری استان قزوین در بین تمامی استان‌های کشور پنجم شده است.

عبدالکریمی توضیح داد: میانگین امتیاز قضایی دادگستری کل استان قزوین در اسفندماه سال 90 برابر با یک هزار و 189 بوده است که رتبه چهارم کشوری را داشتیم، در حالی که در بهمن ماه سال 92 میانگین امتیاز قضایی با 639 رقم افزایش به یک هزار و 828 رسیده در نتیجه رتبه قضایی استان در بین تمامی استان‌ها نهم شده است.

وی یادآور شد: همچنین میانگین امتیاز کل دادگستری در اسفندماه سال 90 برابر با سه هزار و 508 بوده که استان قزوین در رتبه اول کشوری قرار داشت، در بهمن ماه سال 92 میانگین امتیاز کل دادگستری با افزایش یک هزار و 964 رقمی به پنج هزار و 472 رسیده در نتیجه رتبه قضایی استان در بین تمامی استان‌های کشور پنجم شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.