رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای بسیجی با رزمایش الی‌بیت‌المقدس نشان داده‌اند که آماده اجرای هرگونه دستورات فرمانده معظم کل قوا هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضانقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه سان دیدن نظامی از تجمع بزرگ ده هزار بسیجی حاضر در رزمایش الی‌بیت‌المقدس که در خیابان حجاب تهران با شعار "قدس سپاه محمد (ص) می‌آید" برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز بسیج در بالاترین سطح آمادگی رزمی تاریخ تاسیس خود قرار دارد.

سردار نقدی تصریح کرد: بحمدلله شاهد بودید تهرانی که قبلا دو لشکر داشت امروز فقط در همین میدان 5 لشکر آماده رزم دارد و بعد از رزمایش با حضور در نماز جمعه پیوند نماز و میدان جهاد خود را با عبادت پروردگار نشان می‌دهند و آماده و گوش به فرمان ولی امر و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر دستوری که از ناحیه فرمانده معظم کل قوا صادر شود، گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور با رزمایش‌های مکرری که تا به حال انجام داده‌اند آمادگی بالای خودشان را برای اجرای این دستورات و هر ماموریتی که فرماندهی معظم کل قوا مقرر بفرمایند، دارند.

سردار نقدی افزود: من از سپاه پر افتخار محمدرسول‌الله (ص) که برجسته‌ترین پیروزی‌های دفاع مقدس ما را رقم زده به خاطر این رزمایش خوب تشکر می‌کنم.

وی سردار نقدی اظهار داشت: رزمندگان و بسیجیان ما 48 ساعت در این میدان جهادی خود بودند و تمرین‌های رزمی خود را با موفقیت انجام دادند و با نظارت سطوح بالای نیروهای مسلح این رزمایش‌ها به حمدلله با نمره خوبی انجام شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امیدواریم روز به روز انشالله آمادگی‌های رزمی و دفاعی کشور عزیزمان را توسعه دهیم و هر روز قوی‌تر از گذشته آماده دفاع از برنامه‌های بزرگ این ملت باشیم.

سردار نقدی گفت: ملت ما آرمان‌ها و اهداف بسیار بلندی دارند که بسیار ارزشمند است لذا حفظ این ارزش‌ها و دفاع از آن نیازمند نیروی مسلح آب دیده و آماده به کار است که به حمدلله روز به روز به برکت شجره طیبه بسیج و این نهال نورانی که امام بزرگوار تاسیس کردند، محیا است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما درباره توافق اخیر گروه‌های فلسطینی فتح و حماس چیست؟ خاطرنشان کرد: ما همیشه از وحدت مسلمانان خوشحال می‌شویم و وحدت مسلمان‌ها در راه مبارزه با صهیونیسم همیشه خوب بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، نقدی ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار