دومین روز از رزمایش دفاعی- امنیتی الی‌بیت‌المقدس که صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، دقایقی قبل پایان یافت.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ دومین روز از رزمایش دفاعی- امنیتی الی‌بیت‌المقدس که صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، دقایقی قبل پایان یافت.

در این مراسم "سردار احمد بیگدلی" معاون راهبردی و دفاعی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران، "سردار محسن کاظمینی" فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) ، "سردار نقدی"رییس سازمان بسیج مستضعفین و "حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی" نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این رزمایش سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به سان دیدن نظامی بسیجیان سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ پرداخت و از گردان‌های نمونه رزمی، دفاعی امنیتی بسیجیان حامیان ولایت رزمایش الی‌بیت‌المقدس بازدید کرد.

لازم به ذکر است، گردان رزمی الی‌بیت‌المقدس گردان مخصوص رزمی در منطقه عملیاتی و رزمایشی جنگ با دشمن فرضی است که در محور عملیاتی برای آزادسازی قدس شریف آماده مقابله با دشمن است.

همچنین؛ جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راه‌های مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راه‌های اصلی و مصدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلی برد و تمرین اصول پدافند غیرعامل از جمله اهداف نظامی این رزمایش است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نقدی ، فرمانده ، سردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار