"مسعود فروتن" از نیم قرن تلاش خود می‌گوید

کارگردان آثار تلویزیونی گفت: با وجود گذشت 40 سال از فعالیت و حضورم در عرصه تلویزیون، اکنون باید جوانان به سراغ من آیند.

"مسعود فروتن" کارگردان آثار تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درباره حضور کمرنگ خود در مقام کارگردانی گفت: من در مقام یک کارگردان تلویزیونی که باید در تلویزیون با دو دوربین کار کند، الان به دلیل وجود تعداد دوربین‌ها و اتاق مونتاژ فعالیت قبلی خود را ندارم.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر برنامه‌های زنده، نیاز به کارگردان تلویزیون داشته در غیر این صورت با دوربین‌های بسیار و اتاق مونتاژ کار پیش می‌رود.

فروتن درباره تخصص خود در تلویزیون تصریح کرد: تخصص من ساخت تله تئاتر بوده که متولی آن هم شبکه 4 سیما است.

وی ادامه داد: ساخت تله تئاتر بسیار کم شده و دو سال از نساختن اثری توسط من می‌گذرد.

فروتن با اشاره به فعالیت 40 ساله خود اظهار داشت: بعداز 40 سال فعالیت و کسب تجربه، الان زمانی بوده که باید به ما پیشنهاد ساختن اثری را دهند.

وی درباره فعالیت نیروهای جوان گفت: از فعالیت نیروهای جوان بسیار خوشحالم ولی اگر استعداد‌ آنها باتجربه ما در آمیزد به طور قطع موفقیت چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

فروتن با اشاره به حضورش در برنامه رادیو 7 ابراز داشت: مهمترین اجرای این روزهای من در برنامه "یادگاری" بوده و مدت‌هااسیست با "رادیو 7" هم همکاری ندارم.

این کارگردان تلویزیونی خاطرنشان کرد: از هر لحاظ آماده ساخت اثری برای تلویزیون هستم ولی این امر به شرط درخواست مدیران محقق می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منیر صرافیان از قزوین
۰۵:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
باسلام خدمت اقای فروتن از انروز که شمارو در خندوانه دیدم خیلی حس قشنگی دارم هر وقت یادتون میکنم به زندگی خیلی امیدوار میشم چون سبک زندگی شما رو همیشه دوست دارم وحس وحالتون نسبت به قدیم عالیه خودمم خیلی این حس وحالو دارم احساس مشترک با شما دارم میشه راهنماییم کنید باهاتون همکاری کنم ممنون ایشالا سلامت باشید
آخرین اخبار