رئیس جمهور سوریه امروز با همسرش در جمع خانوده های شهدای سوریه حاضر شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون سوریه:بشار اسد آمادگی شهروندان سوریه برای تقدیم گرانبهاترین دارایی خود برای دفاع از این کشور و جلوگیری از تخریب آن را، یکی از دلایل ایستادگی سوریه عنوان کرد.

رئیس جمهور سوریه که به همراه "اسما" همسرش با خانوده شهدای دیدار می کرد گفت:ادامه پیدا کردن این روش و تقویت آن می تواند ایستادگی ملت سوریه و پیروزی آن را تضمین کند.


بشار اسد در دیدار با پدران و مادرانی که فقط یک پسر داشتند و تنها پسر آنان در نبرد با تروریستها شهید شده اند افزود جنگ با سوریه جلوه های وطن خواهی ملت سوریه را برجسته کرد و به نمایش گذاشت.


بشار اسد تصریح کرد : اتفاقاتی که برای مردم سوریه در این جنگ  افتاد وطن خواهی شهروندان سوری را برجسته کرد که در هیچ جای دیگری نمی توان چنین چیزی را مشاهده کرد.

بشار اسد افزود برخی خانواده ها تنها پسر خود را تشویق کردند و به تنها پسر خود اجازه  دادند به نیروهای مسلح ملحق شوند تا از تاریخ سوریه و آینده مردم این کشور دفاع کنند در صورتیکه می دانستند احتمال دارد آنان را از دست بدهند ، این اقدام آنان بالاترین نمود وطن خواهی است. 

بشار اسد افزود آمادگی شهروندان برای تقدیم ارزشمندترین داشته هایشان برای دفاع از سوریه و اجازه ندادن به تخریب آن یکی از مهم ترین عوامل پایداری کشور در مقابل ستمکارترین نیروهایی است که در این جنگ از کثیف ترین ابزارهای خود از پول گرفته تا تروریسم استفاده کردند تا به اهدافشان در سوریه برسند.

بشار اسد تصریح کرد ادامه این خط مشی و تثبیت آن نه تنها ضامن پایداری بلکه پیروزی ملت سوریه است.

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد فداکاری های شهدا و بستگان آنها مورد تقدیر همه ملت سوریه است و  اگر این جانفشانی ها و فداکاریها نبود سوریه نمی ماند.



انتهای پیام/
برچسب ها: بشار ، اسد ، سوریه ، رئیس ، جمهور ، خانواده ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار