معاون اول رییس جمهور با بیان اینكه مدیران حرفه ای كشور باید از دانش، تجربه و مهارت كافی برخوردار باشند، بر لزوم انتخاب مدیران بر اساس ضوابط فنی و كارآمدی تاكید كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی اداری با بیان اینكه مدیران حرفه‌ای كشور باید از دانش، تجربه و مهارت كافی برخوردار باشند، بر لزوم انتخاب مدیران بر اساس ضوابط فنی و كارآمدی تاكید كرد.
 
وی با تاكید بر اهمیت انتخاب مدیران شایسته، اظهار داشت: تربیت مدیران موضوعی جدی و سرنوشت‌ساز برای آینده كشور است كه لازم است توجه ویژه‌ای به این موضوع معطوف گردد.

در این جلسه برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده دستگاههای اجرایی كشور كه توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور تدوین شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از ارائه نظرات اعضای جلسه، كلیات و اهداف اصلی آن مورد تایید قرار گرفت.

همچنین مقرر شد جزئیات این برنامه در یك كارگروه كارشناسی با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط مورد بازنگری قرار گیرد و در جلسات آتی شورای عالی اداری مطرح شود.

لایحه دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات كشوری و بررسی جایگاه قانونی موسسات دولتی ایجاد شده طی سالهای اخیر از دیگر موضوعاتی بود كه در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار