عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با اولویت دادن به تأمین نیازهای داخلی و امکان رقابت در زمینه صادرات به دیگر کشورها امکان‌پذیر خواهد بود.

سید راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تمامی تلاش‌های ما در نظام اقتصادی باید بر مبنای مسئله برون‌گرایی در تدوین اهداف اقتصاد مقاومتی باشد خاطرنشان کرد: با یک برنامه‌ریزی جامع در تمامی بخش‌ها باید جایگاه کشاورزی را گسترش داد و وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شد.
 
وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در تعریف اقتصاد مقاومتی باید توانایی‌های درونی خود را ارتقاء داد و با تأمین مایحتاج عمومی با محصولات داخلی وارد بازار صادرات شد.
 
نماینده مردم شوش دانیال صادرات در راستای حمایت از تولید و مصرف را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: صادرات می‌تواند مشوقی برای تولیدکنندگان باشد.
 
نوری اظهار داشت: چنانچه بازار داخلی به اندازه کافی تأمین نشود باید میزان صادرات را کاهش داد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تأکید کرد: با برنامه‌ریزی جامع در‌ آینده و مدیریت در تأمین نیازهای داخلی شاهد شکوفایی و رونق صادرات و فروش محصولات در سطح منطقه و بین‌الملل خواهیم بود.
 
وی در ادامه یادآور شد: باید صادرات محصولات کشاورزی را در تحقق اقتصاد مقاومتی ارتقاء داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
س قریشی
۰۹:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
انجمن اقتصاد کشاورزی دانشگاه گیلان به سرپرستی مهندس قریشی تشکیل جلسه داد . در این جلسه مقرر شد به افراد برتری که مقالات و رفرنسهای بهتری را ارائه دهند به قید قرعه هر هفته دو دستگاه لپ تاب apple اهداء شود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09382708467
آخرین اخبار