مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی از فعال بودن 35 مرکز خرید گندم همزمان با آغاز فصل برداشت در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، هوشمند جوادی در نشست مطبوعاتی که در سالن جلسات برگزار شد، با اشاره به فعالیت 35 مرکز خرید گندم در آذربایجان غربی، اظهار داشت: خرید گندم در آذربایجان غربی از اول تیرماه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مراکز خرید تعداد 100 شعبه مرکز خرید در سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی برای خریداری گندم کشاورزان فعال است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی، قیمت تضمینی خرید گندم امسال را یک هزار و 50 تومان عنوان کرد.

وی از آمادگی کامل شرکت غله آذربایجان غربی از خریداری گندم کشاورزان آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: با همکاری حمل و نقل و پایانه آذربایجان غربی از اول خرداد از خروج گندم از اول خرداد به خارج از استان جلوگیری می‌شود.

جوادی در پایان ابراز داشت: با همکاری بانک سپه قرار است امسال بهای گندم خریداری شده زارعان به روز پرداخت شود به همین دلیل از زارعانی که تاکنون در بانک سپه حساب باز نکردند، انتظار می‌رود به سرعت در این کار اقدام لازم را انجام دهند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.