"مجله اقتصادی" عنوان برنامه جدیدی است که هر هفته از سیمای اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "مجله اقتصادی" به تهیه کنندگی و کارگردانی رستم نادری در 12 قسمت 20 دقیقه ای تولید شده است.

نادری در مورد ساختار این برنامه گفت: این برنامه به بررسی و تحلیل تخصصی موضوعات اقتصادی پرداخته و در هر قسمت آن 4 موضوع مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی به استفاده از مقالات مجلات معتبر بین المللی در برنامه "مجله اقتصادی" اشاره کرد و در مورد آیتم های آن افزود: در بخش اول برنامه، مقاله ای اقتصادی مربوط به منطقه شبه قاره (هند و پاکستان) بررسی می شود. در بخش دوم یک موضوع اقتصادی مربوط به ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. در بخش سوم و چهارم نیز به ترتیب مقالاتی با موضوع اقتصاد بین الملل (عمدتاً اقتصادهای مرتبط با ایران و شبه قاره مانند اروپا و خاورمیانه) و اقتصاد سلطه مورد گفت و گو قرار می گیرد.

رستم نادری در ادامه اظهار کرد: آیتم های "اقتصاد شبه قاره" و "اقتصاد سلطه" به صورت گفت و گوی کارشناسی و دو آیتم "اقتصاد ایران" و "اقتصاد بین الملل" به صورت تصویر- نریشن بررسی می‌شود.

اظفر کاظمی، نوید اکبر و کلب عباس زیدی کارشناسان اقتصادی برنامه "مجله اقتصادی" هستند و دکتر ابراهیم التجایی (نویسنده و محقق)، ناهید انوری و محمد عظیم رضوی (گویندگان متن)، وحید شهریاری (دستیار تهیه)، خاطره شهریاری (مجری طرح)، محمدمهدی جسمانی (نور و تصویر)، محمد شاعری نیا (ساخت تیتراژ و وله) و امیرحسین شهریاری (تدوینگر) از دیگر عوامل تهیه آن به شمار می‌روند.

"مجله اقتصادی" روزهای چهارشنبه ساعت 15:25 به وقت تهران از سیمای اردوی شبکه سحر پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار