مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران در خصوص وضعیت وریا غفوری گفت: ما حاضر به جابه‌جایی وریا غفوری با یکی از بازیکنان سپاهان امید ابراهیمی و مهدی شریفی هستیم.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما خواسته‌مان را به باشگاه سپاهان اعلام کردیم که در قبال وریا غفوری،‌ مهدی شریفی یا امید ابراهیمی را به ما بدهند.

قنبرزاده در ادامه اظهار داشت: به هر حال در وهله اول قصد داریم که خواسته‌های ووریا غفوری را برآورده کنیم تا این بازیکن در باشگاه نفت بماند اما اگر تمایل به ماندن نداشت حاضر به معامله با سپاهانی‌ها هستیم.

مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: ووریا غفوری به جای حرف زدن با رسانه‌ها بهتر است که مستنداتش را به سازمان لیگ ارائه دهد. به هر حال هر رأیی که سازمان لیگ در مورد ووریا غفوری صادر کند ما تمکین می‌کنیم.

وی درباره گفته‌های شهبازی نسبت به تمام شدن قرارداد رضا نوروزی با نفت تهران گفت: ما در مورد قرارداد رضا نوروزی ابهام داریم. مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر بیان کرده که رضا نوروزی قراردادش تمام شده و بازیکن آزاد حساب می‌شود اما نظر ما این است که این بازیکن نیم فصل دیگر قرارداد دارد.

قنبرزاده تصریح کرد: مسئولان سازمان لیگ برتر مدعی هستند که اگر رضا نوروزی در هفته‌های آخر برای نفت تهران بازی کرده باشد باز هم قراردادش یک فصل حساب می‌شود. هم اکنون قرارداد رضا نوروزی به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت: ما در فصل نقل و انتقالات از سهمیه آزاد و قانونی‌مان استفاده نکردیم، اما سازمان لیگ نظر دیگری درباره این موضوع دارد. شهبازی هنوز به صورت مکتوب در مورد قرارداد رضا نوروزی نظرش را به باشگاه نفت تهران اعلام نکرده است.

قنبرزاده بیان کرد: ما در مورد قرارداد رضا نوروزی نامه رسمی به سازمان لیگ ارسال کردیم، اما تا الان پاسخ رسمی دریافت نکردیم. به هر حال یا سازمان لیگ ما را قانع می‌کند یا برعکس اتفاق می‌افتد و ما این سازمان را قانع می‌کنیم. ما براساس آیین نامه نقل و انتقالات در مورد رضا نوروزی حرف می‌زنیم اما سازمان لیگ مرجع نهایی این موضوع است و هر تصمیمی بگیرد ما تمکین می‌کنیم.

قنبرزاده بیان کرد: این موضوع در مورد ووریا غفوری هم صدق می‌کند. ما حاضریم که باب مذاکره را با سپاهانی‌ها باز و مشکل قرارداد این بازیکن را برطرف کنیم.

وی در مورد بازیکنان جذب شده بیان کرد: ما تا الان چهار ملی پوش از تیم‌های ملی امید و جوانان گرفتیم و قراردادشان هم در سایت قرار دادیم. همچنین سعی می‌کنیم که قرارداد سه، چهار ساله با بازیکنان برای فصل ببندیم و از تیم‌های پایه امید و جوانان بازیکن بگیریم.

وی در پایان در مورد اردوی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشگاه نفت تهران عالی است. براین اساس اردویمان در باشگاه نفت تهران برگزار می‌شود و شاید 5، 6 روز اردویی در یکی از شهرها برپا کردیم، اردوی خارج از کشور هم نداریم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: وریا ، غفوری ، با ، مهدی ، شریفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
من سپاهانی نیستم ولی خداوکیلی آقای قنبر زاده فک کردی سپاهانیا شریفی رو با غفوری عوض می کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ابراهیمی هم که اختیارش دست سپاهان نیس دیگه
آخرین اخبار