رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه های تكفیری با اتكا به جنایات خود بر اهداف شوم استكباری و فرمانبری از اتاق‌های فكر غربی، اسرائیلی و حمایت دلارهای نفتی صحه می‌گذارند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی "محمدرضا نقدی" رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان در جمع شاگردان "شهید نوروزی" در مدرسه شهید رجایی و اهالی روستای حیط از توابع شهرستان راسك گفت: دشمنان اسلام و استكبار با فریب عده‌ای و اجبار آنها به جنایت و قتل انسان‌های بی‌گناه سعی در ایجاد تفرقه و دشمنی میان امت واحده اسلامی دارند.

سردار نقدی با بیان اینكه استكبار سیلی محكمی از مردم ایران و انقلاب اسلامی خورده است، اظهار داشت: دشمنان متوجه شدند كه توانایی رویارویی مستقیم با این انقلاب و مردم را ندارند و تجربه تاریخی دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ‌های لبنان و فلسطین باعث شده تا آمریكا و اسرائیل از رویارویی مستقیم با امت واحده اسلامی ناامید شوند.

وی در ادامه افزود: از این‌رو دشمن با تغییر تاكتیك سعی در ضربه زدن و سست كردن ایمان و اعتقاد راسخ مردم داشته و به دنبال ایجاد تفرقه است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین فعالیت شبانه‌روزی 162 شبكه ماهواره‌ای فارسی‌زبان را یادآور شده و ادامه داد: این شبكه‌ها با هدف سست كردن ایمان و اعتقادات مردم در تمام طول شبانه‌روز علیه انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و اسلام برنامه پخش می‌كنند و دشمن همچنان بر این روش تاكید دارد.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های تكفیری تصریح كرد: این جریانات كه به بهانه اسلام و اختلاف در فتاوا، شیعیان را كافر معرفی كرده، حكم به قتل آنها داده و مرتكب جنایت و قتل انسان‌های بی‌گناه می‌شوند، جز دروغ نمی‌گویند چون كسی همچون مولوی شهید جنگی زهی شیعه نبود ولی به دست این جریان به شهادت رسید و تنها جرم این عالم مجاهد اهل سنت، مبارزه و ایستادگی در مقابل استكبار و آمریكا بود.

جانشین فرمانده كل سپاه در امر بسیج خاطرنشان كرد: این گروه‌ها با اتكا به این جنایات بر اهداف شوم استكباری و اطاعت و فرمانبری از اتاق‌ها فكر غربی و اسرائیلی و حمایت دلارهای نفتی صحه می‌گذارند.

وی با بیان اینكه شما دانش‌آموزان چه شیعه باشید و چه سنی، دشمن با شما می‌جنگد، تاكید كرد: امروز همه با هم عهد می‌بندیم تا فلسطین را آزاد كنیم و انتقام خون شهدایمان را كه در گرو آزادی فلسطین و نابودی استكبار است، بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار