جواد علیزاده و جمال رحمتی به عنوان دو چهره فعال كاریكاتور در ایران با شركت در برنامه هنرهای تجسمی این هفته" هفت اقلیم" از وضعیت كاریكاتور می‌گویند .

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه هنرهای تجسمی این هفته "هفت اقلیم" نگاهی به شرایط كاریكاتوریست‌ها و وضعیت این هنر در ایران و خارج از كشور خواهد داشت .

جواد علیزاده و جمال رحمتی دو هنرمند شناخته شده كاریكاتور با حضور در برنامه به جنبه‌های قوت و كاستی كاریكاتور و حضور هنرمندان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی می‌پردازند.

همچنین در ادامه برنامه زهرا شعبانی گزارشی از نمایشگاه ویترین كه در خانه هنرمندان ایران درحال برپایی است، ارائه می‌دهد و در گفت وگو با مجید كاشانی كه یكی از گرداورندگان این نمایشگاه است، این نمایشگاه را تشریح می‌كند .

برنامه "هفت اقلیم" كاری از گروه هنر شبكه رادیویی فرهنگ است كه همه روزه از ساعت 19:30 تا 21 از موج اف ام ردیف 106روی آنتن می رود .

ناصر قوام پور اجرا، بهاره برهانی كارشناسی، امیرحسین محمودی مشاور محتوایی و تهیه‌كنندگی برنامه هنرهای تجسمی"هفت اقلیم" را كه روزهای یك شنبه پخش می شود، برعهده دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار