آتش تقی پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به جمع بازیگران "کیفر" به تهیه کنندگی و کارگردانی "حسین تبریزی" اضافه شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، حسین تبریزی گفت: در حال تصویربرداری سکانس مربوط به مرگ نوید در لوکیشن دادسرا واقع در میدان توحید هستیم، در این سکانس محسن افشانی، داوود شیرعلی، اتابک نادری، کامبیز دیرباز، تیرداد کیایی، امیر دژاکام ایفای نقش خواهند کرد.
 
وی از اضافه شدن هنرمند دیگری به جمع بازیگران این مینی سریال خبر داد و افزود: در این سکانس آتش تقی پور در نقش سرایدار دادسرا و پدر یک شهید جلوی دوربین «کیفر» می رود.   
 
این تهیه کننده گفت: تصویربرداری این سکانس رو به پایان است و گروه از فردا، برای ضبط بخشهای باقی مانده این مجموعه به «خانه جهان» بر می گردند.
 
«کیفر» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست که با محوریت عدالت طلبی و تاثیر آن بر زندگی افراد در حال تولید است.
 
این مینی سریال در 6 قسمت 40 دقیقه ای به روایت زندگی دو دوست می پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی در دو سوی ترازوی عدالت مجبور به انتخاب می شوند و هر یک به دنبال گذشته خود می گردد . در حقیقت این مینی سریال کنکاشی است در سبک زندگی  دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ورند و با تدبیر و همدلی و آمیزهای دینی بر آن فائق می آیند اما... .
 
این سریال با بازی کامبیز دیر باز در نقش جهان ،امیر دژاکام در نقش عطا، ، فریبا کوثری در نقش نرگس و فریبا متخصص در نقش فرخنده  و تیرداد کیایی، اتابک نادری، سیروس همتی، داوود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد، حمید شریف زاده و با حضور علی سلیمانی و محسن افشانی تولید خواهد شد.  
 
فیلمنامه این مینی سریال را حسین تبریزی و عباس مرادیان نوشته اند، از دیگر عوامل «کیفر» می توان به داوود شیرعلی مجری طرح ، رضا شیخی مدیر تصویربرداری، احمد اردلان مدیر صدابردار ی،  محمدرضا قومی طراح گریم، بهاره امینی طراح صحنه و لباس ، خیرا.. تقیانی پور بازیگردان، امیر سلیم خانی برنامه ریز ، امیر فارقی دستیار اول کارگردان، سمیه شهرابی منشی صحنه ، نادر محمدی جانشین تولید و همایون نوذر عکاس اشاره کرد.
 
مجموعه تلویزیونی «کیفر» صبح شنبه، 31 خرداد در تهران کلید خورد، این مینی سریال برای شبهای قدر ماه مبارک رمضان ساخته می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.