نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: آمریکایی‌ها از منع سلاح هسته‌ای می‌گویند اما هرکجا که لازم باشد بمب هسته‌ای برسر مردم فرو می‌ریزند، از عدالت صحبت می‌کنند، اما هرکجا که وارد می‌شوند جز ظلم، کشتار و فحشاء چیزی به یادگار نمی‌گذارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ شهروز افخمی نماینده مردم ملکان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 تیرماه) در نطق میان ‌دستور گفت: امروز کشور ما در مسیر تاریخی و سرنوشت‌ساز قرار گرفته است، از این رو برای ایفای نقش دینی وظیفه سنگین بردوش داریم و انجام آن ممکن نخواهد بود جز با تکیه بر ریسمان الهی و وحدت، تلاش و مدیریت جهادی.
 
وی افزود: در مسئله مذاکرات هسته‌ای نیز با تکیه بر این عنصر و پشتیبانی و حمایت ملت می‌توان در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و ایادی استکبار ایستادگی کرد و حرف حق را بر کرسی نشاند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از حقوق بشر می‌گویند اما بشر را نمی‌پذیرند،گفت: آمریکایی‌ها از منع سلاح هسته‌ای می‌گویند اما هرکجا که لازم باشد بمب هسته‌ای برسر مردم فرو می‌ریزند، از عدالت صحبت می‌کنند، اما هرکجا که وارد می‌شوند جز ظلم، کشتار و فحشاء چیزی به یادگار نمی‌گذارند، از عدالت دم می‌زنند اما هرجا که وارد می‌شوند زندان‌های مخوف با شکنجه‌گری‌های حرفه‌ای ایجاد می‌کنند، از استقلال سخن می‌گویند، اما ناقض حقوق ملت‌ها هستند، از مبارزه با تروریسم صحبت می‌کنند، اما تروریست تربیت کرده و برای اعمال سیاست‌های ماکیاولی نقشه راه هم می‌دهند.
 
نماینده مردم ملکان تصریح کرد: وظیفه ما برای حفظ خود و کمک به دیگر انسانهای آزادیخواه این است که تمام امکان و تلاش خود را بکار ببندیم و اگر با خدا باشیم، می‌توانیم از سوء استفاده‌های از واژه‌ها و مفاهیم مقدس را بگیریم و ما به آنها بگوییم که چه باید انجام دهند.
 
وی خطاب به هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که به مفاد و مسئولیت‌های ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه و تبصره 22 قانون بودجه 93 توجه کنند و در این باره و نمایندگان مجلس پاسخگو باشند.
 
افخمی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در اجرای بخشی از آئین‌نامه صندوق بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایری که موضوع آن در دستور کار جلسه امروز و جلسه گذشته مجلس قرار داشته، مورد توجه و علل عدم پرداخت سهم بیمه کشاورزان ، عشایر و روستائیانی که به دلیل خشکسالی خسارت دیده‌اند را به کمیسیون مربوطه اعلام کنند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: اگر به قانون عمل می‌شد در کشور هزاران خانواده از تسهیلات صندوق استفاده می‌کردند و این حد در حق روستائیان و کشاورزان اجحاف نمی‌شد.
 
افخمی در پایان به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرده و از مسئولان خواستار پیگیری مشکلات شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، ملکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار