خیرین مدرسه ساز تهرانی در سال گذشته اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال تعهد مالی برای ساخت مدرسه ایجاد کردند .

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،امیر نعمت بنی آدم در جلسه مسوولان نمایندگی های مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با مدیران مناطق آموزش و پرورش تهران گفت: تهران از لحاظ برخورداری از فضاهای آموزشی جزو فقیرترین استانهای کشور است.

وی درادامه افزود: در این شهر مدرسه ای با قدمت بسیار بالا وجود دارد و باید این مدارس تخریب و بازسازی شوند.

بنی آدم با اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به خود باوری کامل رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر این نهاد مردمی بارور شده است و در این سه سال گذشته سهم بزرگی در توسعه فضاهای آموزشی در شهر تهران داشته است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم تمامی مدارس فرسوده تهران را تخریب و بازسازی کنیم چاره ای نداریم جز جذب خیرین جدید که در این راه باید اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی  همچنین اضافه کرد: مناطق 1،2،3،15 و 18 جزو مناطق خیر خیز تهران است که باید در این مناطق برنامه ریزی کرد و خیرین جدیدی جذب کرد.

 گفتنی است ،جلسه مسوولان نمایندگی های مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با مدیران مناطق آموزش و پرورش تهران با حضور محمد رضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و مدیران آموزش و پرورش مناطق مختلف تهران در محل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خیرین ، مدرسه ، تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار