در میان قیمت‌های اعلامی شورای رقابت دو خودروی پژو 405 دوگانه‌سوز و پارس دوگانه‌سوز بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، شورای رقابت سرانجام قیمت نهایی خودروهای داخلی را با میانگین افزایش قیمت 5.5 درصدی اعلام کرد.
 
در این میان نگاهی به قیمت‌های اعلامی برای محصولات سه شرکت ایران خودرو، سایپا و مدیران خودرو نشان می‌دهد که دو خودروی پژو 405 دوگانه‌سوز و پژو پارس دوگانه‌سوز دارای بیشترین افزایش قیمت بوده‌اند.
 
به این ترتیب قیمت پژو 405 دوگانه‌سوز با افزایش 6.59 درصدی به 30 میلیون و 117 هزار تومان رسیده است. قیمت پژو پارس دوگانه‌سوز نیز با رشد 6.59 درصدی به 36 میلیون و 420 هزار تومان افزایش یافته است.
 
اما در میان قیمت‌های اعلامی برای محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، دو خودروی پیکان وانت دوگانه‌سوز و پژو 206 صندوق‌دار مدل v8 کمترین افزایش قیمت را داشته‌اند.
 
قیمت پیکان وانت دوگانه‌سوز با رشد 2.8 درصدی به 14 میلیون و 720 هزار تومان و قیمت پژو 206 صندوق‌دار v8 با رشد 3.7 درصدی به 34 میلیون و 649 هزار تومان رسیده است.
 
در میان محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز بیشترین افزایش قیمت مربوط به تیبا SX بوده است. قیمت این خودرو با رشد 5.97 درصدی به 24 میلیون و 183 هزار تومان افزایش یافته است.
 
در میان محصولات سایپا دو خودروی سایپا 132 مدل SL و SX دارای کمترین افزایش قیمت بوده‌اند به‌گونه‌ای که قیمت سایپا 132 مدل SL با رشد 4.57 درصدی به 19 میلیون و 685 هزار تومان و سایپا 132 SX با رشد 4.57 درصدی به 20 میلیون و 208 هزار تومان رسیده است.
 
به گزارش ایسنا، از محصولات خودروسازی مدیران نیز خودروی ام‌وی‌ام 530 بیشترین افزایش قیمت را داشته است به‌گونه‌ای که قیمت این خودرو با رشد 4.57 درصدی به 43 میلیون و 382 هزار تومان رسیده است.
 
در میان این محصولات، ام‌وی‌ام چهار سیلندر نیز کمترین افزایش قیمت را داشته است به‌گونه‌ای که قیمت این خودرو با رشد 3.49 درصدی به 21 میلیون و 866 هزار تومان افزایش یافته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۲:۲۲ ۱۸ تير ۱۳۹۳
ماملت گوسفند هستیم نمی فهمیم قیمت واقعی یعنی چه ینا دارند مارو متوجه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۷ تير ۱۳۹۳
ما در تولید خودرو هیچ مزیتی نداریم کاملا مشخصه تعرفه وردات را صفر کنید
Australia
سید السادات هادی از کلاردشت
۱۵:۰۵ ۱۷ تير ۱۳۹۳
قیمتها بسیار مناسب است لطفا به فکر ارزان کردن کالاهای دیگر نباشید
-
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۷ تير ۱۳۹۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۳:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۳
عاشق این تدبیر و امید هستم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۳
کــِــی قراره از دست خودروهای بی کیفیت با قیمتهای 100% غیر واقعی خلاص شیم خدا میدونه!!!
خدا به داد دل ماها برسه.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۳۵ ۱۷ تير ۱۳۹۳
ای مردم نخرید تا بپوسد
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطن من
۱۲:۱۷ ۱۷ تير ۱۳۹۳
سلام
اگر به جای خودروسازی پتروشیمی یا کارخانه های مولد احداث شود می شود از خام فروشی منابع نفتی کشور جلوگیری کرد و هم نگرانی بیکاری کارگران شرکتهای خودروسازی حل می شود. به دلیل ایمنی پایین خودروهای تولیدی داخل، مبالغ بسیار کلانی از بودجه کشور صرف حوادث و درمان مجروحان حادثه دیده می شود و بسیاری از جانباختگان که از سرمایه های هر کشوری هستند از دست می رود. از منظر دیگر خودروهایی که در ایران تولید می شوند با توجه به حجم موتور بسیار پرمصرف هستند که می شود با واردات خودروهای کم مصرف در مصرف سوخت صرفه جویی کرد و هم میزان آلودگی هوا را کاهش داد انشاءا... .
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۱:۱۹ ۱۷ تير ۱۳۹۳
درصورتی که مردم تامدتی خودرو نخرندباید دست دلالهای خودروکوتاه بشه وگرنه تاثیرچندانی روی کاهش قیمت خودرو نداره
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۷:۴۷ ۱۷ تير ۱۳۹۳
مردم ما با بقیه دنیا 180 درجه که هیچ 500 درجه فرق میکنن چیزی که گرون میشه بیشتر حول میزنن که بخرن...
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۰۷:۲۸ ۱۷ تير ۱۳۹۳
فقط مردم با تحریم خودرو داخلی به مدت معین می تواندد جلوی گرانی خودرو را بگیرند چون نه شورا و نه کس دیگری به داد مردم نخواهد رسید
آخرین اخبار