تیراندازی‌های مرگبار در شیگاکو، از روز جمعه تا کنون25 کشته و مجروح بر جای گذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری شبک ه پرس تی وی، تیراندازی‌های مرگبار در شیگاکو، از روز جمعه تا کنون سه کشته و دست کم ۲۲ مجروح بر جای گذاشته است.

ویلیام دیوس ۲۸ ساله قربانی آخرین تیراندازی مرگباری بود که روز شنبه (۲۱ تیر) در بلوک ۱۳۰۰ "وست دوون اونیوگبه وقوع پیوست.

پلیس می‌گوید وی از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان پرزنس سنت فرانسیس منتقل شد که در آنجا مرگ وی اعلام شد. پلیس گفت وی ممکن است به دلیل مسائل مربوط به گروه‌های تبهکاری کشته شده باشد.

تیراندازی دیگری در آپارتمانی در منطقه لاون (Lawn) که در "ساوث وست ساید" واقع شده رخ داد. این حادثه خانوادگی منجر به مجروح شدن شدید یک زن ۵۰ ساله و مرگ پسر وی در اوایل روز شنبه شد.

یک مرد ۴۷ ساله بعد از مشاجره با یک زن و پسر وی در منزل آنها که در بلوک ۶۲۰۰ خیابان "ساوث راک ولگ واقع شده به سوی آنها آتش گشود. پسر ۲۷ ساله در صحنه این حادثه جان خود را از دست داد و مادرش نیز به بیمارستان "مونت سینای" منتقل شد. پلیس اعلام کرد وضعیت این زن وخیم است.

شیکاگو یکی از خطرناکترین شهرهای امریکا با تلفات بالای درگیری مسلحانه است. بنا بر آمار جرائم منتشر شده از سوی اداره تحقیقات فدرال (FBI) در اواخر سال ۲۰۱۳، آمار قتل در این شهر در سال ۲۰۱۲ بیشتر از نیویورک بوده است.

سالانه بیش از ۳۰ هزار نفر در اثر تیراندازی در امریکا جان خود را از دست می‌دهند.

بنا به گفته آزمایشگاه جرم و جنایت دانشگاه شیکاگو و مراکز کنترل بیماری، بر اثر خشونت مسلحانه در امریکا هر روز به طور میانگین ۸۷ نف کشته و ۱۸۳ نفر مجروح می‌شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار