فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: خوشبختی و بدبختی یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است و اگر نظام تعلیم و تربیت پویا داشته باشیم آینده کشور به خوبی تضمین می شود.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: تحقق اهداف و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی در جامعه با تلاش همه جانبه در تمامی ابعاد مختلف بخصوص عرصه تعلیم و تربیت امکانپذیر است.

وی گفت: توسعه زیرساختهای کشور نیازمند تعالی عرصه آموزش و پرورش است.

مهری افزود: هر اندازه برای تعلیم و تربیت هزینه شود بزرگترین سرمایه گذاری برای رشد و زیرساخت های جامعه خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر برای دانش آموزان در کلاس های درس، فضا و امکانات مناسب فراهم شود، خواهیم توانست با احیای تمدن عظیم اسلامی با پرورش نیروهای خلاق، توانمند، عادل و تلاشگر، آینده روشنی را نیز برای کشور خود ترسیم کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: خوشبختی و بدبختی یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است و اگر نظام تعلیم و تربیت پویا داشته باشیم آینده کشور به خوبی تضمین می شود.

وی اضافه کرد: به رغم اقدامات انجام شده در شهرستان اگر بخواهیم همه مدارس فیروزکوه را یک نوبته کنیم به کلاسهای درس جدید نیازمند هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه از مجمع خیرین مدرسه ساز خواست با انجام اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی گسترده، همه مردم و بخصوص خیرین را تشویق به مشارکت بیشتر کرده و با مدرسه سازی پیشرفت و تعالی جامعه را تضمین کنند.

مهری همچنین با اشاره به نقش اسلام در اتحاد و همبستگی مردم، گفت: اسلام باعث پیوند میان مردم و افراد جامعه شده و این استحکام با مشارکت های مردم در امر خیر با دوام شده است.

وی بیان کرد: یکی از نیازهای امروز مردم شرکت در کارهای عمومی و عام المنفعه است که باید با فرهنگ سازی در جامعه اشاعه و ترویج داده شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.