ارزیابی 18 طرح كلان ملی پایان یافته و اعضای كارگروه‌ها پیشنهاداتی مبنی بر تغییرات در برخی مجریان، ناظران و تركیب كمیته راهبری طرح‌ها داشته‌اند كه این موارد در جلسه شورای عتف ارائه می‌شود.

محمد ایوبی رئیس مركز تحقیقات سیاست علمی كشور در حاشیه برگزاری صد و بیست و یكمین جلسه كمیسیون‌های دائمی شورای عتف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینكه طرح‌های كلان ملی با چالش تامین اعتبار و مدیریت مواجه هستند، در جلسه آینده شورای عتف پیشنهاد مشخص برای تامین مالی اجرای طرح‌های كلان ملی مشخص خواهد شد. 

وی افزود: با توجه به برسی‌های صورت گرفته، كمیته راهبری طرحها بازنگری شوند و دستگاه‌های اجرایی سفارش دهنده در كمیته راهبری نقش داشته باشند. 

ابویی تصریح کرد: البته تاكنون طرح‌های كلان قرارداد نداشته‌اند بلكه طرح ها تنها دارای تفاهم نامه بوده اند. 

وی اظهار داشت: براساس نظر كارگروه‌های ارزیابی طرح‌های كلان ملی مقرر شده که دانشگاه های فعال و قوی در حوزه‌های مربوط به اجرای طرح‌های كلان ملی در اجرای این طرح‌ها اضافه شوند. 

ابویی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جلسه صد و بیست و یكمین كمیسیون دائمی شورای عتف «پرتال ملی دبیرخانه شورای عتف» رونمایی شد این پرتال از روز یكشنبه 29 تیرماه به نشانی atf.gov.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار