مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از بر پایی یکصد سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان با کمک داوطلبان و خیرین این جمعیت خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مومنی گفت :داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر ا صفهان در ماه مبارک رمضان با تاسی از سیره امیر المومنین علی (ع) در دستگیری از مستمندان و هم سفره شدن با نیازمندان اقدام به برپایی ضیافت افطاری با عنوان سفره های مهربانی در 26 شعبه از شعب این جمعیت نمودند .

وی با بیان اینکه این فعالیت خدا پسندانه با همکاری اعضا و داوطلبان و استفاده از توانمندیهای خیرین و نیکوکاران برگزار گردید، افزود : هدف اصلی این برنامه ترویج ارزشهای انساندوستانه با تاسی از امیر المومنین علی ابن ابیطالب (ع) در شیوه خدمت رسانی و کمک به ایتام و ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه میباشد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد : تعداد سفره های بر پاشده از اول ماه مبارک رمضان تاکنون یکصد سفره و تعداد بهره وران یازده هزاروسیصدوپنجاه نفر می باشد و 350 بسته فرهنگی نیز بین روزه داران توزیع گردیده است.

مومنی با اشاره به اهداء 20 هزارکیلو برنج مرغوب توسط یکی از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد : این برنج ها درتمام نقاط استان بین خانواده های نیازمند ومناطق محروم توزیع گردید.

وی یادآور شد : از دیگر فعالیتهای انجام شده در ماه مبارک رمضان توسط اعضا و داوطلبان این جمعیت می توان به برپایی چادرهای سلامت و ویزیت 890 نفر توسط پزشکان داوطلب ، اهداء خون ، فراخوان عضویت و .... اشاره کرد .


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.