جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال در شهرکرد نیز برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه این جشنواره مهرماه امسال به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.
جواد کارگران در نشست با هنرمندان فیلمساز استان چهارمحال و بختیاری افزود: فیلم های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همزمان با استان اصفهان در استان چهارمحال و بختیاری از 11 تا 14 مهرماه اکران می شود.
وی اظهار داشت: هدف اداره کل ارشاد در دوره دولت تدبیر و امید هم افزایی امکانات فرهنگی به ویژه باتشکل های همسو و هم خانواده با ارشاد است.
کارگران گفت: عدالت فرهنگی و اعتدال یک اصل ضروری برای فرهنگ و هنر است و دفاتر سینمایی در شهرستان های استان برای جذب جوانان علاقه مند در این مناطق باید راه اندازی شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: فعالیت های سینمایی،برگزاری کلاس های آموزشی، فیلمسازی و شناسایی استعدادهای در شهرهای مختلف ضروری است و برنامه های متنوع و غنی تری در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایش فیلم و نقد و بررسی و میزگردهای سینمایی اجرا خواهد شد.
وی گفت: امیدوار است شرکت ها و موسسات فرهنگی و علمی در زمینه نشان دادن جایگاه، تاریخ و طبیعت این منطقه فیلم های مشارکتی محلی تولید کنند.
بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان مهر امسال در اصفهان برگزار می شود.ش
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.