قسمت چهارم فیلم اکشن "تبدیل شوندگان" با عنوان "عصر انقراض" با ورد بازیگران جدید توانست فروش میلیونی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران،‌ "تبدیل شوندگان: عصر انقراض" فیلم اکشن علمی- تخیلی محصول 2014 کشور آمریکا است. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های "تبدیل شوندگان" است و "مارک والبرگ" ستاره‌ی این قسمت از فیلم است.
 
"تبدیل شوندگان: عصر انقراض" دنباله‌ی "تبدیل شوندگان:تاریکی ماه" است که وقایع داستان را بعد از پنج سال دنبال می‌کند.
 
این قسمت از فیلم را هم مایکل بی کارگردانی کرده و فیلم نامه نویسی این مجموعه فیلم‌ها از قسمت "تبدیل شوندگان: انتقام شکست خوردگان" بر عهده‌ی "ارن کروگر" بوده است.
 
"تبدیل شوندگان: عصر انقراض" بازیگران جدیدی دارد و اولین قسمتی است که در آن از "دینوبوتس" استفاده شده است.
 
تبدیل شوندگان قبلی را هم می‌توان در این قسمت دید مثل "اپیتیموس پرایم"، "بامبلبی"،‌ "راچت"،‌ "لیدفوت" و "برنیز"/  "تبدیل شوندگان بیست و هفتم ژوئن 2014 در فرومت آی مکس و سه بعدی برروی پرده‌ی سینماها رفت.
 
هنگامی که فیلم انتشار یافت، با انتقادات منفی روبرو شد. منتقدان از بازیگری،‌کارگردانی، فیلم نامه نویسی و مدت زمان فیلم انتقاد کردند،‌ البته آن‌ها از صحنه‌های اکشن، جلوه‌های بصری و بازی "والبرگ" و "توچی" تعریف و تمجید کردند.
 
"تبدیل شوندگان:عصر انقراض" در سایت "روتن تومیتو" به درجه‌ی 17 درصد دست یافت که پایین ترین درجه برای فیلم‌های این مجموعه است.
 
دهم جولای 2014 "تبدیل شوندگان: عصر انقراض" به فروشی معادل 192 میلیون دلار در آمریکا و کانادا و 435 میلیون دلار در دیگر کشورها دست یافت.
 
این فیلم نود و یکمین فیلم پر فروش و چهارمین فیلم پر فروش 2014 است. "تبدیل شوندگان: عصر انقراض" در شش روز به 400 میلیون دلار، 500 میلیون دلار در ده روز و 600 میلیون دلار فروش در 13 روز دست یافت.


 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار