شعبان پور گفت: شركت نفت و گاز پارس با توجه به در اختيار داشتن بزرگترين مخزن كشور، اين آمادگي را دارد كه از ظرفيت و پتانسيل پژوهشگاه در راستاي رفع نيازهاي پژوهشي خود بهره گيرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علي اكبر شعبان پور، مدير عامل شركت نفت و گاز پارس در حاشيه بازديد از دوره آموزشي مديريت پروژه PMIgloo در پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي اين مركز پژوهشي گفت: شركت نفت و گاز پارس با توجه به در اختيار داشتن بزرگترين مخزن كشور، اين آمادگي را دارد كه از ظرفيت و پتانسيل پژوهشگاه در راستاي رفع نيازهاي پژوهشي خود بهره گيرد.

مدير عامل شركت نفت و گاز پارس با بيان اينكه پژوهشگاه بايد براي شناساندن و معرفي دستاوردهاي خود به واحد‌هاي بهره‌بردار و عملياتي بيشتر تلاش كند گفت: با برگزاري چنين دوره‌هاي آموزشي براي مديران و كارشناسان حوزه‌هاي مختلف صنعت مي‌توان اين مركز تحقيقاتي را هر چه بهتر به مخاطبان  شناساند تا بهره‌برداري حداكثري از ظرفيت‌هاي موجود اين مركز به عمل آيد.

وي با مقايسه اين دوره و دوره‌هاي مشابه برگزار شده گفت: همكاران  شركت كننده در اين دوره ارزيابي مثبتي نسبت به اين كارگاه آموزشي داشته‌اند و آن را موثر تر نسبت به دوره‌هاي مشابه دانستند.

وي از مزيت‌هاي اين دوره را تعريف پروژه‌هايي دانست كه كليه مراحل يك پروژه از تعريف ، اجرا و نهايتا توليد و بهره‌برداري آن را پيگري و دنبال مي‌كند.

مدير عامل شركت نفت و گاز پارس با اشاره به انجام كار گروهي و همدلي جمعي بين همكاران در اين دوره آموزشي گفت: اين دوره به تمامي شركت كنندگان از جمله مجريان پروژه وسعت ديد گسترده‌اي داد تا به صورت عملي و ملموس‌تري جايگاه عناصر و  مفاهيم مختلف پروژه را فرا گيرند.

وي با اشاره به حضور 72 نفر از كارشناسان اين شركت در اين دوره آموزشي گفت: نتايج دوره برگزار شده بايد به گونه‌اي باشد كه بتوانيم آن را در دوره‌هاي مشابه و آتي تعميم و گسترش دهيم و استفاده از پتانسيل موجود در پژوهشگاه براي همكاري‌هاي آتي بسط پيدا كند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، گاز ، ظرفیت ، قابلیت ، مخزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار