نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : تشکیل کنفرانس فلسطین در راستای حمایت از مردم غزه و مبارزه با رژیم صهیونیستی ، نشانه شخصیت استکبار ستیزی ایران اسلامی است .

کوچک زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد تحولات و اتفاقات منطقه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره در مسیر مبارزه با استکبار جهانی گامهایی بزرگ و استوار برداشته است ، گفت : استکبار ستیزی در تارو پود ملت و مسئولان اسلامی در ایران اسلامی به عنوان تنها کشور برخوردار از حکومت مردم سالاری دینی به معنا و مفهوم واقعی است .

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقض حقوق بشر در غزه با کشتار و نسل کشی رژیم صهیونیستی ، سکوت اعراب را ضعف و خلائی بزرگ در جهان اسلام برشمرد و تصریح کرد : سکوت اعراب و تبدیل این کشور ها به منبع تغذیه گروهک های تروریستی دست آموز استکبار جهانی شرم آور است .

کوچک زاده با اشاره به نگاه خاص بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به موضوع فلسطین و رهنمود ها و دیدگاه مقام معظم رهبری نیز در مورد اهمیت حمایت از فلسطین و به ویژه مردم فلسطین ، مبارزه با امریکا با سیمای استکبار جهانی و به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ را در تارو پود ملت ایران و مسئولان دانست و افزود : ایران اسلامی همواره در طول تارذیخ هامی مستضعفان جهان و دشمن اصلی ظالمان و سلطه گران بوده است .

نماینده مجلس شورای اسلامی در خاتمه تشکیل نهاد ها و مجموعه ها در راستای حمایت از مردم غزه را نشانه این شخصیت ارزشی ایران اسلامی خواند و اظهار داشت : تشکیل کنفرانس فلسطین در ایران بیانگر برافراشته شدن پرچم استکبار ستیزی در دست ایران اسلامی در دنیاست .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.