هنرمندانی که در بخش متن‌خوانی بیشتر از همه کار آنها مورد توجه قرار گرفته بود در"رادیو هفت" از خاطرات خود در این برنامه گفتند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبكه آموزش ؛ دربخشی از برنامه "رادیو هفت"  هنرمندانی كه در متن خوانی این برنامه بیشترین نگاه ها را به سوی خود جلب كردند و از نگاه مخاطبان بهترین متن خوانی ها را داشتند درباره این برنامه مطالبی را بیان كرند.

 نیما رییسی:  اینجا ایران است "رادیو هفت"


 نیما رییسی از اولین های «رادیو هفت است» كسی كه آغاز رادیو هفت را هرشب با صدای او می شنویم او كه او می گوید "اینجا ایران است ؛ رادیو هفت " و در شب میلاد این برنامه  درباره حضورش برای مخاطبان می گوید.

وی در این برنامه گفت: سال اول در بخش متن خوانی با متن مناجات شروع كردم با آغاز مطلع  "الهی  به مستان  میخانه ات .... به عقل آفرینان دیوانه ات"  اثر رضی الدین آرتیمانی  كه از قضا این متن  یكی از متون برگزیده  رادیو هفت از نگاه مخاطبان شده است.

رییسی ادامه داد: « رادیو هفت» برنامه ای است كه مخاطبان خاموش و خاكستری  صداوسیما را به بیان عقیده و ابراز نظر واداشت و جنبشی در مخاطب ایجاد كرد و با برنامه ای متفاوت  توانست پیام های خوبی را به مخاطب منتقل كند.
 
بازیگر  سینما و تلویزیون با اشاره به اهمیت برنامه های نوین در شبكه آموزش گفت: «رادیو هفت»  را دوست دارم چون برنامه ای نو و خلاقانه است و حضور در این برنامه برایم ارزشمند بوده است.

 
حامی: اجرای قطعه دیوونگی  در رادیو هفت را دوست دارم

 
حامی خواننده محبوب كشورمان نیز در برنامه «رادیو هفت» گفت: اولین بار پاییز  سال 1389 و آبان ماه بود كه  به برنامه رادیو هفت آمدم و این حضور باعث شد تا ویدئوهای  قطعات اجراییم در جستجوهای اینترنتی بیشتر رادیو هفتی باشد.

وی در ادامه  به  پخش  قطعات اجراییش در برنامه «رادیو هفت» اشاره كرد و گفت: زمانی كه شنیدم  تاكنون بیش از 70 بار قطعات اجرایی من در «رادیو هفت» پخش شده است شگفت زده شدم و حتی فكر نمی كردم مردم چنین استقبالی از این  اجراها داشته باشند.

حامی  افزود: نوروز امسال قطعه "دیوونگی" را در رادیو هفت اجرا كردم كه ان را یكی از دوست داشتنی ترین اجراهای خود می دانم  بخصوص تركیب صدا و صحنه و تنظیمآن برایم جذاب و دوست داشتنی است.

وی  بهترین آلبوم خود را "فقط نگاه می كنم" عنوان كرد و افزود:  سال 86  آلبوم "فقط نگاه می كنم" منتشر شد كه قطعه ای به این نام در ان بود كه  هنوز بهترین اهنگ برای من است .
 
ستاره اسكندری: متن خوانی در "رادیو هفت" خوانش دوباره زندگی است
 
ستاره اسكندری بازیگر كشورمان كه با متن "لباس" به عنوان یكی از هنرمندان  منتخب در بخش متن خوانی در مستند  «رادیو هفت» حاضر شد نیز گفت:  مطالعه گمشده زمان ما شده است و رادیو هفت  توانست این گمشده را به زندگی امروز برگرداند.

وی ادامه داد: سال 1389 بود كه به رادیو هفت آمدم و  متن لباس را اجرا كردم  در بخش متن خوانی انگار این متن با من یكی شده بود و از خواندن ان لذت بردم.

اسكندی به موضوع  اهمیت بازی و مطالعه اشاره كرد و افزود:  در بخش متن خوانی رادیو هفت بازیگران نه بازیگر هستند و نه خودشان بلكه در قالب جدیدی قرارمی‌گیرند  و با خوانش یك متن در  وضعیتی خاص و جذاب قرار می گیرند.
 
اشكان خطیبی: اگر زیادی «رادیو هفت» امدم ببخشید 

اشكان خطیبی تاكنون 14 بار مهمان برنامه رادیو هفت بوده اسن و متن  خوانشی او نیز از سوی مخاطبان انتخاب شد.

وی در برنامه رادیو هفت گفت:  منزل استاد بزرگوار داوود رشیدی بودم و رامبد جوان هم حاضر بود كه منصور ضابطیان آمد و مرا دید و به رادیو هفت دعوت شدم تا متن بخوانم.

خطیبی ادامه داد: هنوز اولین خوانش از متن خوانی خود را به یاد دارم كه با " ای زلف سركجت زلف سركجت همه چین چین شكن شكن" آغاز می شد و این متن را در قالب طنز اجرا كردم.

وی  افزود: هنوز باور نمی كنم 14 بار به برنامه رادیو هفت امده باشم پس یك معذرت خواهی به بینندگان  بدهكارم كه مرا در این برنامه زیاد دیدند هرچند تاكنون جز لطف و ابراز محبت چیزی ندیده ام.
بازیگر كشورمان بیان داشت: در متن خوانی های رادیو هفتی  تاكنون تنها اظهار لطف نصیبم شده و انتقادی نبود اگر هست خوشحالم كه بشنوم.

«رادیو هفت» نام برنامه تلویزیونی ادبی ، هنری و موسیقیایی است كه  به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی با هدف آرامش‌بخشی، هر شب جز جمعه ها  ساعت 23 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: هنرمندان ، رادیو ، هفت ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار