رئیس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس در پیامی ضمن تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم سفاک صهیونیستی اعلام کرد که مبارزه قهرمانانه مردم غزه تمامی معادلات سران رژیم صهیونیستی را بر هم زد.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران مجتبی رحماندوست رئیس فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی، پیروزی مقاومت فلسطین را در برابر رژیم سفاک صهیونیستی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:
 
رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی در سایه حوادث تأسف بار اخیر عراق و سوریه با حملات ددمنشانه و تجاوزات بی رحمانه خود به نوار غزه و تخریب زیرساخت ها و مراکز بهداشتی، مدارس و مساجد، دست به ماجراجویی سوم خود علیه این باریکه زد تا کار مقاومت فلسطینی را یکسره کند اما زهی خیال باطل چرا که آزموده را آزمودن خطاست.
 
پنجاه و یک روز مبارزه قهرمانانه مردم غزه و ایثار و پایداری مثال زدنی آنان در نبرد «العصف الماکول» تمامی معادلات و محاسبات سران این رژیم جعلی را بر هم زد و نقطه عطفی برای آزادسازی نهایی سرزمین های اشغالی فلسطین گشت تا تجربه مقاومت این باریکه ان شاء الله در کرانه باختری رود اردن نیز به زودی زود تکرار شود و قدس شریف از لوث حضور صهیونیست‌ها برای همیشه مطهر گردد.
 
رژیمی که ارتش خود را قدرتمندترین می‌دانست در این نبرد، شکست خفت بار دیگری را از مقاومت فلسطینی به جان پذیرفت و نتوانست به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد و با دادن امتیازات بی نظیر به جوانان مقاوم فلسطینی از باریکه غزه عقب نشست.
 
اینجانب به نمایندگی از فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی و نمایندگان مجلس، پیروزی مردم مقاوم و مظلوم فلسطین و غزه را به رهبر معظم انقلاب و همه ملتهای آزاد و خصوصا ملت و رهبران مقاومت فلسطینی و خانواده شهدا و مجروحان پیروزی اخیر تبریک می گویم و این پیروزی و دو پیروزی سابق را مقدمه آزادسازی نهایی همه سرزمینهای اشغالی از چنگال صهیونیسم می دانم که به حول و قوه الهی محقق خواهد شد. الیس الصبح بقریب.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار