کرمان/

توحید آمیخته به ولایت عاملی برای ایجاد رستگاری

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رمز موفقیت ایرانی ها محبت اهل بیت (ع) است، گفت: توحید آمیخته به ولایت رستگاری بوجود می آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، محمد رضا پورابراهیمی شب گذشته در مراسم جشن بزرگ " زیر سایه خورشید" که به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت حضرت رضا (ع) با حضور خادمان حرم ملکوتی امام رضا (ع) و خیل عظیم ارادتمندان به آن حضرت در سالن ورزشی شهدای کارگر کرمان برگزار شد، با بیان اینکه عشق و علاقه مردم ایران و جهان به امام هشتم شیعیان روز به روز در حال افزایش است، افزود: راز موفقیت ملت ایران محبت اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه مأمن و پناه ما ایرانی ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است، خاطرنشان کرد: همین محبت و ارادت به اهل بیت (ع) باعث عنایت خداوند به کشور ما شده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه باید بواسطه قرار دادن این محبت در دل ما، خداوند را شاکر باشیم، تصریح کرد: در روایتی معروف از حضرت رضا (ع) آمده که هر کس به توحید و یگانگی خداوند ایمان دارد وارد دژی می شود که در آن دژ از عذاب الهی ایمن است.

وی یادآور شد: البته این حضرت دوباره می فرمایند: به شرطی و شروطها و شرط آن اعتقاد به ولایت حضرت علی (ع) و فرزندان آن حضرت است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر توحید با ولایت آمیخته شود، رستگاری بوجود می آورد، گفت: شرط ایمن بودن از عذاب الهی شامل ایرانیان می شود چرا که ایرانی ها ولایت دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به استقبال باشکوه مردم کرمان از کاروان خدام حرم رضوی، افزود: مردم کرمان برای ششمین سال متوالی جشن های ولادت امام رضا (ع) را با حضور خادمان حرمش برگزار می کنند که این نشان از ولایت پذیری آنها است.

وی با تشکر از ستاد برگزاری جشنواره " زیر سایه خورشید" در کرمان بویژه کانون فرهنگی تبلیغی روضه العباس استان کرمان، خاطرنشان کرد: همه شهرستان ها و بخش ها در کرمان خواستار حضور خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مناطق خودشان هستند که امیدواریم در سال های آینده خدام بیشتری برای حضور در مناطق متقاضی اعزام شود.

جشن بزرگ " زیر سایه خورشید" در کرمان با اهتزار پرچم گنبد امام رضا (ع) توسط خادمان حضرت و قرائت صلوات خاصه همراه بود./ز

برچسب ها: توحید ، رستگاری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.