نمایشگاه عکس "وقایع نگاری مصور انقلاب" با هنرمندی ابوالقاسم حاج محمدی به همت خانه فرهنگ حر و با همکاری خانه فرهنگ ابوسعید شنبه 15شهریور ساعت 17 گشایش می یابد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی، نمایشگاه عکس "وقایع نگاری مصور انقلاب" با هنرمندی ابوالقاسم حاج محمدی به همت خانه فرهنگ حر و با همکاری خانه فرهنگ ابوسعید شنبه 15شهریور ساعت 17 گشایش می یابد.

آثار این نمایشگاه دارای 20 عکس سیاه و سفید در اندازه 70*50 با بهره گیری از  وقایع انقلاب روایت خاطرات این هنرمند ارزنده کشور است.

قاسم محمدی، عکاسی را از سال 1345 در زمینه هنری و طبیعت آغاز و از سال 1348 بطور حرفه ای عکاسی را انتخاب و از سال 1350 بعنوان خبرنگار و عکاس حرفه ای ورزشی در موسسه اطلاعات و مجله دنیای ورزش مشغول شد.

 وی در این سال‌ها مسئول سرویس عکس و بعنوان عکاس حرفه ای در کلیه مسابقات داخلی عکاسی کردم و این کار تا سال 1365 ادامه داشت و سال 1362 بعنوان بهترین عکاس کشتی آسیا انتخاب و در سال 1998 از مسابقات جام جهانی فوتبال فرانسه عکاسی کرد.

آخرین نمایشگاه اختصاص عکس وی با عنوان «قاب انقلاب» در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.

علاقه مندان برای بازید از این نمایشگاه می توانند از 16 تا 31 شهریور همه روزه به غیراز روزهای جمعه از ساعت 9 تا 18 به خانه فرهنگ ابوسعید واقع در میدان منیریه- خیابان ابوسعید- بن بست سوم مراجعه و یا با شماره تلفن 66965503 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار