دفتر حیدر العبادی در بیانیه ای با اعلام دیدار نخست وزیر عراق با نماینده دیدبان حقوق بشر اعلام کرد که عبادی گفته است که دولت از زمان تشکیل شدنش تصمیمات تأثیرگذاری را اتخاذ کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، دفتر "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: دولت از زمان تشکیل شدنش در حدود یک هفته پیش مجموعه از تصمیمات تأثیرگذار را اتخاذ کرده است.

در این بیانیه آمده است: حیدر العبادی نخست وزیر عراق با "ایرن ایورس"،نماینده سازمان دیدبان حقوق بشر در عراق دیدار کرد و نماینده دیدبان حقوق بشر در عراق در ابتدای این به مناسبت تشکیل دولت جدید به نخست وزیر عراق تبریک گفت.

دفتر عبادی همچنین در ادامه این بیانیه گفته: دوطرف در این دیدار به اوضاع حقوق بشر در عراق و طرح هاو برنامه های دولت در داین زمینه پرداختند و عبادی در این دیدار تأکید کرد که دولت عراق از زمان رأی آوردن خوددر هفته گذشته مجموعه ای از تصمیمات تأثیرگذار را اتخاذ کرده و هم اکنون نیز تلاش دارد تا حقوق هیچ شهروند عراقی نقض نگردد.

در بیانیه دفتر نخست وزیر عراق همچنین آمده است: در این دیدار نمانیده دیدبان حقوق بشر عراق از پاسخ‌های دولت و توجه دولت به اصول حقوق بشر ابراز خرسندی کرد و ابراز تمایل برای همکاری مشترک با دولت عراق به منظور حفظ حقوق شهروندان عراقی نمود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار