عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: افتخاری بزرگ نسیب ورزش گروهی ایران شده که تیم والیبال کشورمان برای نخستین بار به جمع شش تیم برتر راه یافته است.

 محمد ترکاشوند عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کسب نتایج درخشان در مسابقات لهستان حاصل زحمات چندین ساله مسئولان فدراسیون، مربیان،بازیکنان و .... است هم اکنون آرزوی تمامی علاقمندان به والیبال ایران برآورده شده است.
 
وی یاد آور شد: بازی امشب تیم‌های ایران و آلمان برای ما حکم فینال را دارد ما آلمان را تحت هر شرایطی باید ببریم با توجه به باختی  که آن‌ها در بازی شب گذشته مقابل لهستان داشتند تیم ملی ایران با هر تیمی که موفق به برد آن‌ها شود به جمع چهار تیم برتر جهان صعود خواهد کرد.
 
 وی یاد آور شد: تیم ایران مستحق برد در این بازی است و لیاقت گرفتن یکی از سکوهای جهانی را دارد در این صورت در تاریخ ورزش گروهی کشور این اتفاق شاید سخت تکرار نشود  و به همین دلیل یک افتخار بزرگ تاکنون نصیب والیبال ایران شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: آلمان تیم قدرتمندی است  ما در لیگ جهانی سال گذشته یک برد و یک باخت را مقابل آنها به دست آورده‌ایم، حریف دست و پا بسته‌ای نیست و صعود به جمع شش تیم برتر جهان حکایت از قدرت تیم آلمان دارد و نباید دست کم گرفته شود. ملی‌پوشان ایران همان طور که تاکنون در سرویس و دفاع عملکرد خوبی داشته‌اند باید کارشان را به همین شکل پرقدرت دنبال کنند. در سرویس و دفاع هدفدار باشیم و موسوی همچنان دفاع خوب را حفظ کند و با دفاع و توپ‌گیری مناسب امتیاز لازم را برای صعود به دست آوریم.
 
ترکاشوند در خصوص دیدار با فرانسه اظهار داشت: ما در مرحله مقدماتی مقابل فرانسه شکست خوردیم. آنها کار تیمی بسیار خوبی دارند به همین خاطر هیچ یک از بازیکنان این تیم به چشم نمی‌آیند، آنها به تنهایی ستاره نیستند و در اصل همه ستاره هستند. فرانسوی‌ها فوق‌العاده باهوش و قدرتمند هستند و در تیم آن 5 الی شش بازیکن قدرتمند و عالی حضور دارد. ما مقابل آنها هم کار راحتی در پیش نداریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، والیبال ، نسبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار