فرماندار بم خواستار تامین اعتبار برای تکمیل باند دوم محور بم- کرمان شد و گفت: مطالبات پیمانکاران این پروژه زیاد است و اعتبارات شهرستانی و استانی پاسخگو نیست.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران؛ محمود ذوالفقاری ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت باند دوم جاده بم - کرمان اظهار داشت: از طریق اعتبارات شهرستان مبلغ 2 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه باند دوم جاده بم - کرمان اختصاص یافته که به زودی محقق می‌شود.

وی بیان کرد: مطالبات پیمانکاران این پروژه زیاد است و اعتبارات شهرستانی و استانی پاسخگو نیست و می‌طلبد اعتبارات ملی در اختیار پیمانکاران قرار گیرد.

فرماندار بم ادامه داد: مردم بم در زلزله لطمات زیادی دیدند که اثرات آن همچنان وجود دارد، همچنین تصادفات جاده بم - کرمان و کشته شدن مردم سبب شده تا ذهنیت بدی ایجاد شود و می‌طلبد برای کاهش این مسائل اقدامات جدی صورت گیرد.

ذوالفقاری عنوان کرد: از بدو حضور در فرمانداری کارگروه ویژه‌ای در زمینه راه‌ها تشکیل دادم و امیدوارم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم، زمینه ساماندهی راه‌های شهرستان را فراهم کنیم.

امام جمعه بم نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده می‌طلبد، مدیریت جهادی مد نظر مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی با بیان اینکه فعالیت در عرصه راه‌سازی یک نوع جهاد است، خاطرنشان کرد: توقع ما از اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکاران راه‌سازی این است که ضمن انجام کار جهادی مدیریت جهادی نیز داشته باشند.

وی بیان داشت: با وجود اینکه حوزه فعالیت ائمه جمعه مسائل فرهنگی است، اما بنده در سایر مسائل نیز دغدغه دارم و در راستای رشد و توسعه شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ا

برچسب ها: فرماندار ، بم ، کرمان ، اصفهان ، یزد ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.