فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: با تشدید فعالیت‎های انتظامی در شهرستان زاهدان طی هفته گذشته 86 سارق دستگیر شدند و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری گفت: با تلاش ماموران انتظامی و در پی اجرای طرح تشدید فعالیت‎های انتظامی و با به‌کارگیری تمام نیروهای گشتی، تخصصی و ستادی و با ایجاد گشت‎های آشکار و پنهان این طرح به مدت یک هفته اجرا شد و ماموران موفق به کشف بیش از 63 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح 92 مورد از انواع سرقت کشف شد و در این مدت 86 سارق نیز دستگیر شدند و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه برخورد با خرده‌فروشان نیز در دستور کار تیم‎های گشتی بوده است، ادامه داد: با تلاش ماموران در این مدت 27 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف شد.

جعفری با بیان اینکه برخورد با وسایل نقلیه متخلف از دیگر اهداف این طرح بوده است، تصریح کرد: توقیف 139 دستگاه خودرو و 96 دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر موفقیت‎های این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: با تلاش ماموران کلانتری 18، 2 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف و در بازرسی از این خودروها 59 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیون تومان کشف شد.

جعفری خاطرنشان کرد: با تغییر تاکتیک و کارشناسی جغرافیای جرم منطقه در کشفیات انواع سرقت‌ها توفیقات خوبی داشته‎ایم که این توفیقات حاصل تعامل سازنده مردم با پلیس و جدیت و تلاش شبانه‌‌روزی پلیس زاهدان در برقراری نظم و امنیت بوده است.

انتهای پبام/م

برچسب ها: زاهدان ، سارق ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.