تهیه کننده فیلم تلویزیونی"سلام مامان" از صداگذاری و تدوین این فیلم تلویزیونی به کارگردانی اصغر توسلی خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، محسن پیریایی درباره آخرین وضعیت فنی این تله فیلم، گفت: تدوین و صداگذاری «سلام مامان» توسط  حسین احمدی در حال انجام است و تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: این تله درباره مرد جوانی است که با وجود پسری 8 ساله همسر خود را از دست داده و قصد تجدید فراش دارد، اما فرزندش حاضر به پذیرفتن این مسئله نیست.
 
براساس این گزارش؛علیرضا جلالی تبار و ستاره اسکندری بازیگر دو نقش اصلی این تله فیلم، لیلا و مرتضی را بر عهده دارند، رابعه مدنی، صحرا فتحی، بابک الحاقی، ندا تهرانی، ابوالحسن علی محمدی ، یزدان آخوندی و ملیکا پارسا بازیگران خردسال نیز از دیگر بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.همچنین؛ فیلمنامه «سلام مامان» را آزاده محسنی نوشته است.

بنابراین گزارش؛ از دیگر  عواملی این فیلم تلویزیونی می توان به غلامرضا آرادی مدیر تصویربرداری، فرخ فدایی مدیر صدا برداری، ندا غفاری برنامه ریز و دستیار کارگردان، فرانک شریفیان طراح صحنه و لباس ، حجت بابایی و مریم خوشحال طراح و اجرای گریم، غزل عبدلی منشی صحنه، حسین احمدی تدوین و مشاور کارگردان، امیرشمس الدین حشمت آزاد مدیر تولید، سیدمهدی منیری مدیر تولید، حسن حج گذار مشاور تولید، آریا توسلی عکاس اشاره کرد.
برچسب ها: تدوین ، صدا ، تله ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار